2010/12/23

Два повних місяці до - "ще" чи "лише"? :)

Завдяки нескладному віджету на моєму анроідному телефоні, я бачу скільки днів залишилось до відльоту/прильоту в Канаду.
Сьогодні - це 61. Тобто, два повних місяці.
Цікаве спостереження - це число для мене суб'єктивно то лякаюче швидко зменшується, то завмирає практично на одному місці. І це помітно значно сильніше ніж при користуванні звичайним календарем. :)
Думаю, що це завмирання сильно залежить від того чим я зайнятий в своєму щоденні.
А події/справи щодення вже поділились на дві частини.
Перша, то те, яким чином я готуюсь до Канади. Друга частина, - речі, які заважають готуватись до Канади. :)

Як як готуюсь?
По-перше, моя англійська. Зараз я не задоволений моєю англійською. Чому? Спочатку я з великим ентузіазмом взявся її вчити, приділяв цьому певний час щодня і, відповідно, результатом був досить динамічний ріст. А зараз ентузіазм трохи підупав, найпростіші аспекти/прогалини в моїх знаннях я підучив, та і решта справ починають відгризати час, який раніше приділявся англійському.
По-друге, хочу здати ще парочку сертифікатів по своїй ІТ-спеціальності. Для цього треба окремо готуватись, підтягувати деякі аспекти, яких не торкаюсь в щоденній професійній діяльності. Це важко з точки зору заставити себе, знов-таки, щодня виділяти час. Дуже допомагає відразу заплатити гроші і призначити дату іспиту - тоді мотивація чуть сильніша. :)
По-третє, є купа всяких побутових справ, які треба зробити/завершити до від'їзду. Це і збір всяких довідок і вирішення, що брати з собою, а що ні. А продати деяке майно, пристроїти кудись свої книги, продати автомобіль і т.д. Не дивлячись на те, що часу на підготовку я запланував собі дуже багато я вже зараз бачу, як вузол все більше затягується і відчуваю, що в кінці буде багато справ які робитимуться швикоруч.

Що мені заважає?
Ну, окрім звичайної ліні і відкладання "на завтра" є такий факто, як робота. В нас специфіка бізнесу так, що в місячному околі Нового Року роботи стає дуууже багато і все відразу. Тому зараз я не маю толком змоги ні вчити англійську, ні готуватись до сертифікацій, ні навіть писти писульки в блогах... Сподіаюсь цей аврал скоро закінчиться.

А зараз вже 21:30 на моєму годиннику, я ще попрацюю пару годин і піду спати. А завтра прокинусь і на екрані моєї мобілки вже буде число 60!

Немає коментарів: