2011/09/06

Що нас не вбиває, робить нас сильнішими...

Я ж скоро планую ходити на нову роботу і вже зараз починаю потихеньку думати, як же це воно буде. Я взагалі люблю заздалегідь попереживати про речі, які мені слабо підконтрольні. А тут усяких приводів вистачає. 

По-перше, мені треба буде спілкуватися виключно англійською цілий день, а, як показує практика, після години активного спілкування буржуйською мовою в мене починає перегріватися "процесор" і я починаю робити дуууже багато граматичних помилок, іншими словами - чухню молоти. Добре хоча б, що програмістам по роду роботи не треба лепетати цілий день язиком за рідким виключенням всяких нарад. Ну і взагалі - це ж те чого я  хотів - навчитись мови в реальних умовах.





По-друге, мені важко уявити в яке професійне середовище я потраплю. Як я вже писав, в одному із своїх постів - тут всі виглядають досить крутими спеціалістами, багато народу дійсно дуже високотехнологічні і "продвинуті". Тобто, середовище досить висококонкурентне і лантухом в ньому виглядати не хочеться. Частіше всього, поспілкувавшись із людьми і розібравшись хто є хто і звідки вітер дує, вдається знайти своє місце під сонцем в колективі і "ходити між краплями дощу".   Але ж тут не той випадок - ні мовними механізмами, ні хорошим розуміння психології місцевих я поки що похвалитись не можу.

По-третє, мені знов доведеться міняти графік, спосіб пересування і взагалі розпорядок дня. 
Адже, що би там не казали, а на поточній роботі мені чимось та повезло - в мене робочий день починається(вся) в 11 ранку, що давало мені змогу іноді поспати до 9 навіть в будній день. Я завжди сподівався, що з віком моя любов поспати вранці(і не тільки вранці) пройде, але не проходить, зараза - вставати рано для мене щоразу випробування. 
Знов-таки, на поточну роботу мені їхати від центра міста і навіть публічним транспортом можна без пересадок на одному автобусі. А нова робота майже в центрі міста, там проблеми із стоянками і прямого транспорту туди також нема.
UPD: О, мало не забув, що серед інших змін в моєму розпорядку, тепер ще й мене субота не буде робочим днем. Що робити по суботах?

При тому при всьому, звичайно, ця моя нова робота - це величезний для мене крок, можливість багато чому навчитись і англійську підтягнути, в тому числі. І подолання всіх цих перешкод, місцями, сподіваюсь, перебільшених, буде з мого боку великим досягненням і вкладом в майбутні кілька років. Я лише сподіваюсь, що я описав ці всі труднощі достатньо колоритно для того, щоб Ви, взнавши через кілька місяців про те, що мене звідтіля досі не вигнали, почали підшукувати велику гранітну глибу для встановлення на ній монументального пам'ятника герою-досліднику. Ну, а якщо почуєте що таки попхали... та ні, не дочекаєтесь! :))))

8 коментарів:

faust сказав...

Думаю з мовою все прийде саме і поступово.. всетаки потрапивши в повністю англомовне середовище мозок буде адаптуватись швидше (можливо тому що просто вибору не буде;) )і "процесор" перегріватись не повинен швидко..
З.І. не варто налаштовуватись на переживання через мовний бар'єр, все таки ви туди потрапили не за гарні очі а якась таки практика місцевої мови є за плечима, тому потрібно дати шанс для свого природнього інстинкту - адаптація.. і все буде ок.. Я б більше хвилювався за професійні здібності.. тут можуть бути підводні каменюки.. а зрештою і це не так важливо, коли згодились брати на роботу значить вже оцінили тебе як проф спеціаліста ;)
Успіху тобі шановний Stup на новій роботі, трішки навіть заздрю .. ;)

NAZARIY сказав...

Не накручуйте себе!
Успіхів!

Unknown сказав...

to Doctor Faust:
О, нема нічого приємнішого для українця ніж коли йому вже хтось заздрить. Значить справи йдуть гарно :)))

to NAZARIY:
Дякую. :)

Valeria сказав...

По суботах треба спати:)))

Unknown сказав...

to Valeria:
Твою гіпотезу перевірю першою! :)

Tetyana сказав...

Вітаю з новою роботою! а за мову не хвилюйся, так, буде тяжко, але через місяць сам не помітиш, як будеш думати англіською :).

Unknown сказав...

Вау, прямо через місяць??? круто! хочу-хочу! :)

Насправді я тут ось третій день сиджу, думаю то ще українською, але заговорити чимось іншим ніж англійською в голову вже не приходить.

Alla сказав...

Серёга, поздравляю в новой работой! Вот только недавно узнала о твоих карьерных достижениях! Ждём новых постов с впечатления и деталями! Пиши!