2013/02/05

Балконний проект


 Я вже і не пам'ятаю чому, але в один прекрасний весінній день мені прийшло в голову реалізувати проект із розряду "терпіння і труд все перетруть". В результаті, на жаль, вийшов проект - "не вмієш не берись" :)
 Коротше кажучи, я почав щодня, відразу по приходу з роботи, фотографувати вид з мого балкона - з однієї тієї ж точки і однаковими налаштуваннями на фотоапараті. Задумка була сумістити потім всі ці фотографії і склеїти їх у відео. Звичайно, я відразу підозрював, що без правильно встановленого штатива і т.д. в мене кадри будуть стрибати. Але я сподівався хоча б на грубий, але цікавий ефект. 
 Спочатку все йшло нормально. Звичайно, я не щодня фотографував - іноді забував, а іноді мене не було вдома. Потім, десь починаючи з листопада, на момент поки я приходив додому вже було занадто темно, щоб щось сфотографувати. Тому я робив деякі фотки вже вдень. А зимою взагалі на балкон не дуже хочеться виходити. Сумарно набралося 114 фотографій.

Що з цього вийшло - дивіться під катом, рекомендую повноекранний режим:

 Мені почало подобатися десь після четвертого перегляду :)))

 В принципі, при наявності часу та натхнення я би ці фотографії порізав "кропом" і надав би їм горизонтальної направленості, позбавившись від зайвих шматків неба і асфальту. Можливо, при певній долі майстерності, можна було би таким чином і зменшити "стрибки"... На жаль ні часу ні натхнення зараз в себе відшукати не можу :)

UPDATE:
А ось шановний пан Володимир вирішив допомогти мені створити щось достойне і зкомілював відео з моїх фотографій. Вийшло непогано:

5 коментарів:

faust сказав...

Все би нічого але... звуковий супровід ти підібрав ну ніразу не класний.. з такою музикою дивишся на ці фото, як на остані дні Прип'яті перед вибухом )))))
З.І. А взагалі задумка супер, тільки повільніше фото потрібно зробити і не перелистуванями а щось типу затуханнями.. звичайним "муві мейкером", якщо не помиляюсь, це можна зробити якщо не хочеться заморочуватись якимось іншим проф. софтом.

Unknown сказав...

Та я музику взяв якусь із доступних безкоштовно. Бо за попереднє відео, яке було рік назад і куди я вставив гарну мелодію, до мене вже були причепилися копірасти.

А стосовно затухання і т.д. Так - треба поекспериментувати. Але я хотів добитися саме кінематографічного ефекту, щоб було видно як зелені дерева раптом жовтію, а потім стають голими. З довшими паузами і затуханнями буде просто набір кадрів.

P.S. Все робив Movie Maker-ом
P.P.S. Можу вислати фотки, якщо хтось хоче заморочитися і зробити краще ;)

faust сказав...

кидай, якщо знайду сили та здоров'я то на вихідних посижу поклацаю :)
email: enterfaust@gmail.com

Unknown сказав...

Спробував сьогодні передивитися це відео - якось ютуб його показує криво, принаймні на моєму компі. Тупо ривками, не видно всього приколу. :(

faust сказав...

Скинув на пошту