2013/02/01

Фінансовий рік і "період застою"

 Для тих, хто вже встиг подумати, чого це нічого не дописується на цьому блозі - все нормально. Просто в мене тут такий собі "період застою". В зв'язку з мерзопакостністю погоди ніяких особливих подорожей і цікавостей нема. Та і певний стаж перебування на канадщині вже призводить до того, що майже все стало більш звичним, зручним і не викликає подиву.
 На роботі, на якій я вже працюю майже півтори роки, також все досить стабільно і іншу роботу я поки що не шукаю, тому ні похвалитися, ні пожалітися поки що нема про що.
 Хоча... дещо про роботу :

 В нас же тут закінчився фінансовий рік, а значить маємо підведення підсумків, побудову планів і все таке. Для нашого керівництва і засновників цей рік був досить важливий і переломний. По-перше, нарешті із колись маленького стартапу ми перейшли в статус серйозної контори, а саме - "вийшли на публіку", зареєструвались як публічна компанія, випустили свої акції і т.д. По-друге, займаючи лідерські позиції в нашому сегменту ринку, ми змогли привернути до себе увагу крупних гравців і зараз ми в процесі того, щоб стати частиною корпорації Oracle. Це, звичайно серйозне досягнення і тим, хто нашу фірму заснував цілком можна пишатися.
 Чи матиме це якесь серйозне значення для рядових працівників нашої фірми? Навряд. Щось стане трошки краще, щось трошки гірше, може десь відкриються додаткові перспективи, але в цілому працюватимемо далі, які працювали. Ну, само собою, я напишу в своєму резюме, що саме завдяки моїй самовідданій праці, з моменту мого приходу фірма стала настільки успішною, що Ораклу довелось нас купити поки ми їх самі не купили. :)

 По-традиції, після офіційної частини в нас було проведене святкування всіх недавнішніх свят одним махом. Цього року мені навіть досить сподобалось. Гарно годували і було достатньо місця, щоб не знаходитись в центрі галдящої під громоподібну музику юрби. Для розваги була встановлена фотокабінка, біля якої можна було приміряти всякі яскраві сценічні атрибути. Результатом моєї там участі стали отакі фоточки (я їх перезнімав з малесеньких листівок, так що звиняйте за якість):


Коротше, в мене все гаразд, як бачите :)

П.С. Все таки мушу трошки пожалітись. ;) Після двох днів нашого річного звіту - конференцій і семінарів, черговий раз затвердився у висновку, що для того, щоб досягнути кар'єрного успіху, важливо не стільки бути розумним чи професіоналом, скільки щоб язик крутився веретеном на публіку - в деяких рот просто не закривається і по ділу і просто так. Я, не відносячись ні до яйцеголових ні до публічно-балакливих, можу лише сидіти, спостерігати і мотати на вус, як вправно люди досягають своїх кар'єрних цілей. Хоча, кар'єрний успіх - це ще ж не весь Успіх, правда? :)))

Немає коментарів: