2013/01/22

Сніжна канадська тема

 За час, що я тут плачу пресловуті канадські податки, я ще толком пресловутого канадського снігу не бачив. Щось інколи падає, але негусто, а потім ще й швидко зникає під дією теплої температури. Ага, теплої температури посеред пресловутої канадської зими, от тижня півтора назад було в районі +12 та +14, два дні підряд.
 Хоча ні, таки бачив толковий сніг і пробирався через кучугури - це ще коли в Кітченері-Ватерлу жив перші місяці. Хоча, я тоді і податків ще не платив, так що, як бачите - все по-чесному. :)

 Якщо говорити про прибирання снігу, то на основі того, що я бачив, можу зробити, що тут не так уже все і скрупульозно. Ніхто особливо не рветься все почистити. Мені здається, що відчутно видиміші результати після випадіння снігу і всякого обледеніння, досягається лише за рахунок того, що майже нема нічийної території. Все досить чітко розділено і розписано - хто кому скільки винен штрафу за неочищену доріжку і на кого подавати в суд за зламану на льоду руку.

 А, чого ж це я за цю сніжну тему взявся. От, недавно біля супермаркету побачив таку милу картину:


Сніг із усієї стоянки «зграбний» у величезну кучугуру і акуратно обгороджений парканчиком. Судячи із об'ємів і монолітного вигляду, мабуть, аж до весни - таким кучугурам і пару днів +12 не страшні.



Немає коментарів: