2011/03/18

Хай живе інтернет!

Ура(!!!), сьогодні в нас з'явився інтернет!!!
Тепер можна днями не виходити з кімнати - шукати інформацію, розміщувати резюме, спілкуватись з людьми!

Є така популярна світова мережа кав'ярень - Starbucks. Я заходив туди лише один раз під час якоїсь із моїх закордонних і відпусток і був приємно вражений смакотою їх літніх напоїв з льодом.
За останні пару тижнів я в тому Страбаксі перепробував майже всі їх кави і чаї, я вже навіть думати про Старбакс не можу. Але доводилось щодня, а то і пару разів на день ідти до них з ноутбуком, перевіряти пошту, робити якусь роботу... Благо одна із цих кав'ярень була відносно недалеко від місця, де ми живемо. Я навіть сфоткав шлях, по якому я топав туди, вздовж безлюдної дороги:

Джерело: Other

3 коментарі:

faust сказав...

Надіюсь це гіпотетично відносно сидіти днями не виходячи з дому.. просто якщо ні то відразу з'являється думка : А навіщо було залишати Україну,щоб сидіти у квартирі в Канаді ? Насолоджуйтесь екологією як найбільше, це дуже не малий подарунок.

Unknown сказав...

Та ну, це було сказано звичайно з перебільшенням - не буде ніхто сидіти цілими днями. :)
Хоча, за цей час набралось дуже багато справ, які треба вирішити саме в мережі.

Анонім сказав...

А ви вже познайомилися з національною мережею кав'ярень (Tim Hortons)?

Це ж бо суттєвий момент в оканаджуванні :))))