2011/03/03

Перше інтервью на роботу

Сьогодні ходив на своє перше інтервью в Канаді.
Дуже корисна подія з точки зору того, щоб набратись досвіду проходження їх і розуміння, що від тебе хоче почути канадський роботодавець.
Я спілкувався з рекрутером, індусом, який сам по собі зацікавлений, щоб мене взяли на роботу. Тому по ходу інтервью він мені підказував деякі моменти, які треба буде врахувати при спілкуванні з самим роботодавцем.
Питання і теми досить дивні, однако. Таке враження, що тебе постійно хочуть вивести на чисту воду в плані того, що ти псих і будеш гавкати на шефа. :)

В цілому мені було і не дуже важко спілкуватись англійською. Всього лише пару разів перепитував, що він має на увазі :)

Всяких вакансій, в цілому, вистачає. Єдина проблемка, що це моя перша робота тут. Тому значно важче пробитись. Але, думаю, все буде гаразд - і друзі допомогають і сам я стараюсь не "оплошать". :)

4 коментарі:

NAZARIY сказав...

Бажаю успіху, Ступе!

NAZARIY сказав...

До речі: у Вас там є знайомі, які виїздили самі без будь-якої допомоги і підтримки. Було б цікаво почитати такі історії, і, заодно, порівняти з Вашою.
Наперед дякую.

Unknown сказав...

Хм, мабуть є такі, якщо подумати.

Але загалом у всіх хороших людей є хоч якісь кінці :)

Grygoriy Tsybulko сказав...

Мы обживались без какой-либо помощи. У нас была одна приятельница, к которой регулярно на чай-вино заезжали, но все остальное сами себе организовывали :)
В принципе ничего супер-сложного не было.