2012/04/25

Про інерційність системи

 От ходжу мучусь совістю запитанням... В нас на роботі один з туалетів, той що ближче до мене, підпорядкований не тільки нашій фірмі, а ніби як спільний із іншими на поверсі. І от там, значиться, вмивальник і крани на ньому з самого початку були препаршиві. А тут приходжу, пару днів назад - гарячий вже зірваний і вода тече, не закривається. Ну в мені ж зіграла комбінація канадця (без року тиждень), який береже навколишнє середовище і українця, який не те що, а навіть унітаз колись своїми руками встановлював. Ну, я заглянув вниз та і перекрив вентиль з гарячою, щоб порядок був. :)

 А тепер от зрозумів - проблема стала неочевидною. Всі хто приходить в туалет помити руки, не можуть включити теплу водичку, але холодна включається нормально - цього більш ніж достатньо щоб помити руки. Прибиральник, який приходить раз на пару днів поміняти туалетний папір, швидше за все крани не перевіряє. В результаті, ймовірність, що найближчим часом хтось пожаліється на несправний кран, дууууже низька...

 Я спочатку вагався - думав, що треба щось зробити, когось повідомити чи що... А зараз думаю - все нормально. Руки чудово можна помити і холодною водою, гарячу нема чого задарма лити. :) І, знов таки, цікаво, коли ж система спрацює і його відремонтують? Я ставлю, що принаймні два місяці пройде. А ви що думаєте? ;)

3 коментарі:

faust сказав...

Думаю що твоя ініціативна тобі може боком вилізти )) краще зроби як було і прикинься не інформованим про поламаний кран ))

Tetyana сказав...

А у вас є офіс-менеджер, чи подібна посада? Повідом її.
А то довго часу може пройти, не всі ініціативні як ти :)

Unknown сказав...

Дякую за поради. Я ще поспостерігаю трошки. Зрештою, нічого такого поганого не відбувається - всі загартовуються холодними обливаннями :)