2012/08/11

Car2Go - цікавий варіант

 Схоже на те, що високі ціни на страховку та завантаженість міських доріг приводить до схожих думок не лише мене. Може я просто раніше не звертав увагу, але зараз я бачу стрімку популяризацію сервісів короткострокової оренди автомобілів. І, якщо фірми Autoshare та Zipcar уже досить старі і досить рівноцінні гравці на цьому ринку, то поява нових агресивних конкурентів не може не радувати. Адже, перші два лідери вже мають стійкі позиції і лише ділять ринок пропонуючи ті чи інші дрібні фішечки, які для когось можуть бути критичними. Наприклад, Autoshare приймає в клуб лише якщо користувач має водійські права повної категорії G, а Zipcar приймають і з G2. Autoshare мають трошки нижчу ціну за годину користування, а Zipcar пропонує 200 безкоштовних кілометрів супротив 150км від Autoshare. І т.д.
 Аж тут з'явився новачок - сar2go. І схоже на те, що це буде досить сильний гравець, який змусить трохи оживитися решту бізнесів. Не можу сказати, що вони прям дешеві як вода, але присутні в них кілька дуже цікавих фішок, які змушують звернути на себе увагу. 


 Після написання цього посту, я переглянув його і зрозумів, що він дуже сильно схожий на рекламну статтю. Насправді, запевняю, що я не рекламую, просто ділюсь своїми позитивними враженнями :)
 Отже, кого цікавлять деталі короткострокового ренту авто в Торонто, прошу читати далі.


 По-перше, вони, як і решта подібних сервісів, орієнтовані на молодь, тому намагаються бути максимально спрощеними - без зайвих заморочок, і креативними. Їх парк автомобілів, як ви вже помітили, складається виключно з мініатюрних машинок Smart, які є одночасно і економічними, і зручними для пересування по місту. Плюс до того, вони виглядають яскраво і запам'ятовуються. Звичайно, когось може не влаштує малий розмір і видимість ненадійності такого авто, але ми з товаришем вже протестували і враження залишились лише позитивні. Навіть виїхавши на швидкісне шосе ми не відчули ніякого напруження розігнавшись до швидкості 100-110км/год. Салон розрахований лише на двох, але для цих двох місця більш ніж достатньо, навіть для дуже високих. Багажне відділення, звичайно, не для габаритних грузів типу двої мішків картоплі, але в межах розумного цілком задовільне.
 Кожне авто має вбудований GPS-навігатор і заодно довідкову систему по користуванню сервісом і автомобілем. Зручно!



 По-друге, вони зробили максимально спрощеними умови для вступу в клуб. Ціна вступу лише $35 одноразово і більше ніяких абонплат. А зараз, намагаючись набрати критичну масу користувачів, вони тимчасово зробили вступ безкоштовним, та ще й футболку дають в подарунок. :) Ось так, до речі, виглядає їх брошурка - теж дуже просто і креативно.


 По-третє, вони спробували уникнути всіх тих проблемних місць які є в традиційних рентовках. Наприклад, що найважливіше для мене, час користування автомобілем необмежений попереднім бронюванням. Я розумію мотиви, чому Autoshare і Zipcar штрафують за те, що користувач приїхав пізніше задекларованого строку - адже цю машину вже може очікувати наступний користувач. Але такі умови вимагають від мене дуже ретельного планування і перестраховок у вигляді бронювання зайвого часу. Адже навіть коротка поїздка в супермаркет може призвести до запізнення в результаті незвично довгої черги до каси, чи затору на дорозі. Тут же принцип такий - побачив на стоянці авто, можеш взяти його прямо зараз. Більше того, залишити авто можна на будь-якій іншій з більш ніж 250-ти дозволених стоянок! Тобто, можна взяти авто на парковці біля роботи і залишити авто на іншій парковці, недалеко від дому, чи магазину, чи бару. Все, оернда закінчилась, хто наступний?
 Схема із попереднім бронюванням також присутня. Тобто, плануючи заздалегідь якусь важливу поїздку, можна зайти на-вебсайт, або зателефонувати і забронювати під себе доступну машинку на одному з найближчих паркінгів. Але, що важливо, при такій схемі фіксуєтьсядоступність авто і  час початку поїздки, але не час закінчення.
 Оплата похвилинна, $0.35. Але, при користуванні довший час, включається погодинний тариф - $13. Далі максимальний добовий тариф -  $66, правда за один рент-період безкоштовні лише перші 200км, далі оплата $0.45 за кожен км. Так, ціни не те щоб зовсім шара, але прикиньте, що сюди включено бензин, страховка, парковка, поточний ремонт і т.д. Скільки наїздив - стільки заплатив. А в мене, навіть якщо нікуди не їздити взагалі, тобто лише за страховку і парковку під будинком, йшло $350 на місяць.

 Одним словом, поки що мені подобається. Не тільки car2go, але і Autoshare і Zipcar  і навіть традиційні добові рентовки. Звичайно, я ще не можу сказати, що я покористувався ними настільки, щоб зрозуміти всі нюанси, але настрій бойовий :)

 На завершення фоточка, я і піддоcлідний smart :)

P.S. Фотки не всі мої, деякі стирені в інтернеті :)

7 коментарів:

faust сказав...

розмірковуючи і переварюючу подану тобою інформацію схиляюсь до думки, що це дійсно зручно та дешевше ніж утримання власного авто... але я на Україні і для мене рент авто як для африканця сніжна зима в Зімбабві... :)
Буду далі їіздити на свойї ластівочці і періодично раз в рік лежати в мастилі під нею із гайковими ключами. Добре що німці хороші машини випускали колись.. проблем немаю ніяких.. тьфу-тьфу-тьфу...

Unknown сказав...

Гарно сказано про африканця. :)
Знаєш, я якраз розмірковував чи можливо, хоча б теоретично, було би впровадити такий сервіс десь на Україні, наприклад в Києві?..

faust сказав...

ну взагаліто, згадуючи одного корінного києвлянина-товариша, він ніби як є але фактично не пристосувався до банального менталітету наших українців.. ну от не вміють вони користуватись такими послугами.. не навчані.. чи існує далі такого роду рент авто в Києві не можу сказати напевно бо не живу там..

Grygoriy Tsybulko сказав...

Ну хорошо, вот допустим бронирования нет и ответственности за опоздание тоже нет.
А если я собрался куда-то поехать?. Пришел - машины нет. Ждать? И сколько? Или бежать срочно заказывать в Автошаре? Или отменять поездку?

Несерьезно это как-то. Больше похоже на развлечение - увидел машину, взял, поехал. А планы строить неудобно.

Unknown сказав...

Хороше зауваження, Григорій. Я навіть допишу відповідь в текст посту. Насправді, схема із бронюванням також присутня. Тобто, плануючи заздалегідь якусь важливу поїздку, можна зайти на-вебсайт, або зателефонувати і забронювати під себе доступну машинку на одному з найближчих паркінгів.

Насправді ж, якщо шукати певні незручності - вони завжди знайдуться. Наприклад, на навколишніх паркінгах не буде доступних машинок, або ще щось. Краще, як-то кажуть, бути багатим і здоровим. І жити при цьому десь в суперському будинку, мати в своєму розпорядженні кілька власних авто на різні випадки життя і т.д. Тим же, кому до цього ще далекувато, залишається так чи інакше шукати способи існування в існуючій системі. В даному випадку, мені здається, намагається побудуватись нова, конкуруюча до ортодоксальної система і, хто знає, може з того щось вийде.

Andey сказав...

Кста бачив відгуки що Смарт машина гут, а літровий турбо просто звір ))

Unknown сказав...

Ну, в мене враження залишились дуже позитивні. Звичайно, КУПУВАТИ собі в сім'ю таку машину - треба тричі-по-три рази подумати. Я думаю - це має бути навіть не друга, а третя машина в вашому господарстві. Правда є ризик, що саме вона і буде використовуватись в 90% випадків :))), бо вона зручна, економічна і може робити 90% всього, що вам потрібно від машини.