2010/08/03

Top Talkers Toastmasters Club

Сьогодні ходив на урок/зустріч одного з англійських розмовних клубів - Top Talkers Toastmasters Club.
Мені його порадили, як один з найкращих. Я не був ні в якому іншому, але тут мені сподобалось. Прикольна організація спілкування, майже вся аудиторія приймає участь в обговореннях і т.д. Крім того, зустрічі проходять зовсім поряд з місцем моєї роботи.
Думаю, що запишусь туди на постійній основі.
Звичайно, в такого рода клубах кожен коваль свого щастя, як то кажуть... Тобто треба намагатись самому проявляти ініціативу, підтримувати розмови, не відморожуватись і т.д.
Один недолік - наскільки я зрозумів, там немає нейтів спікерів на уроках і тому відсутня ця родзинка. Але і так, думаю, ефект буде непоганий. А якщо буде мало, то піду шукати ще щось на додачу.

Немає коментарів: