2010/09/10

Language minority difficulties :)

Моя переписка з сервісом підтримки користувачів.
Я проблему виявив вже давненько, але чомусь захотілось її вирішити і, заодно, перевірити на міцність ряди менеджерів. :)
Спілкування з сервісом відбувається через форму на сайті, обмеження в кількості символів - 1000.
Отже:
******************************************************************************
Доброго дня,
Придбав Ваш телефон GT540.Все Ок, телефон подобається.
Але в українській розкладці віртуальної клавіатури замість букви "є" стоїть російська "э".
Можна це якось поправити?
Дякую.
******************************************************************************
Добрий день, Сергій!

На привеликий жаль зараз відсутня нова прошивка для виправлення цієї проблеми з російською літерою "э" і покищо невідомо коли саме з'явиться оновлена прошивка.
Уcі оновлення Ви завжди зможете завантажити з офіційного сайту LG Electronics, ccилка: http://www.lg.com/ua/support/mc-support/mobile-phone-support.jsp
******************************************************************************
Доброго дня,
Але, справа в тому, що коли я купував цей телефон, то мене запевняли, що телефон сертифікований в Україні.
Але зараз, коли виявилось, що буква "є" відсутня взагалі, я маю серйозні труднощі з використанням телефону. Мова йде про неможливість написати корректне повідомлення українською мовою.
Я взагалі почав сумніватись в тому, що телефон дійсно сертифікований і, можливо, існують не тільки проблеми з відсутністю буки "є", але й якісь більш серйозні недоліки, що можуть загрожувати здоров'ю користувачів.
Прошу Вас надіслати мені сертифікати.
******************************************************************************
Добрий вечір!

Справа в тому, що тимчасова відсутність літери "є" не може трактуватися як не сертифікованим телефоном в Україні, проблема лише в прошивки.
Сертифіковані телефони підлягають гарантійному обслуговуванню від виробника. "Сірі", неоригінальні, несертифіковані телефони, нелегально завезені в Україну, як правило, мають гарантію від магазина, а не від виробника. Гарантія у «сірих» телефонів - не більше 3 місяців, у сертифікованих - як мінімум 1 рік. Відрізнити їх можна в першу чергу по наклейці UA-URCF, яка у сертифікованих телефонів розташовується під акумулятором.
Ще одним «візуальним» відмінністю є клавіатура. На "сірих" моделях, як правило, немає російських букв на клавіатурі. В нашому ж випадку нема лише літери "є" на віртуальній QWERTY- клавіатурі. Враховуючи, що сірі телефони, як правило, на 10-20% дешевше, саме ціну можна назвати третім критерієм, за яким можна відрізнити «сірий» телефон від «білого».
Що до отримання сертифікату, то отримати Ви можете в магазині де придбали телефон, для цього необхідно мати при собі чек.
******************************************************************************
Доброго дня,
Я перевірив і мій телефон не є "сірим", оснащений всіма ознаками "білого" телефону.
Таким чином, мій телефон підлягає гарантійному обслуговуванню і підтримці від виробника. Зважаючи на те, що прошивка в даному випадку є невід'ємною частиною телефона, мій телефон можна вважати несправним. Адже, незважаючи на наявність в ньому української мови, я не можу використовувати цю мову через повну відсутність однієї з необхідних літер - "є". Виходить, я маю право занести його в Ваш сервісний центр і вимагати виправлення несправності і, у випадку відмови, діяти згідно прав споживача.
Підкажіть, як мені діяти далі?
Дякую.
******************************************************************************
Добрий день, Сергій!

Так, Ви маєте повне право звернутися до сервісного центру, але нажаль, зараз тимчасово відсутня оновлена прошивка. Ми впевнені, що ця проблема тимчасова, і Ви найближчим часом зможете оновити прошивку.
******************************************************************************

Немає коментарів: