2011/12/18

Рутина і свято

 По-перше рутина... Ні, краще почну із свята. :)
Тут вже тижні два все крутиться навколо наступних свят - Різдва та Нового Року. Новий Рік, як мені здається, тут вважається так собі святом, другої величини. А от Різдво, то потужне свято. Поки що, правда, я більше чую не про саме Різдво, а про Boxing Day - День Скажених Покупок, який настає відразу після Різдва і славиться своїми величезними розпродажними знижками. До речі, те, що про День Покупок чути більше - яскравий приклад і підтвердження того, що всі свята зараз роздуваються і спонсоруються заради комерційної вигоди продавців. Як я бачу, рекламні технології досягли в цій області величезних успіхів - мізки споживачів акуратно, але щільно масажуються обіцянками щастя до стану абсолютної неусвідомленості, що відбувається навколо - в голові залишається лише одне бажання - сиииииирррррр!



 Що там і казати - всі охочі до шАри і я теж не виключення. Фігня тільки в іншому - шАри я не бачу. Знижки є, а шАри нема. Але знижки тут є круглий рік - ми і літом в самий застійний період ходили в магазини і там були розпродажі 50% і більше. Зараз цифри знижок сягають місцями 70%-80% тільки чомусь зовсім не на ті речі, які хочеться/потрібно купувати. Більше того, я абсолютно впевнений - на деякі речі, які зараз козиряють найбільшими знижками, попередньо було піднято ціну. Коротше кажучи, величезна зграя споживачів загнана в кут - купувати хочеться, а те чим тичуть під носа купувати не хочеться. Але коли я під’їжджаю до якогось торгового центра і на безмежно величезній парковці кручусь 15 хвилин, щоб знайти хоча б одне вільне місце я розумію - бажання купувати таки більше. А друга думка - я ж теж тут кручусь, от і попався :) Ну а про Boxing Day взагалі розповідають страхи - в усі магазини, де є солідні знижки, стоять черги, оскільки всередині багато людей, то запускають покупця лише тоді, коли інший покупець вийшов. При цьому, звичайно, ніхто не може зайти в магазин і типу просто пройтись між прилавками глянути, що ж дають і чи вистачить, якщо стати в кінець черги.
 Справедливості заради, мушу сказати, що за свідченнями очевидців, одиничні хороші пропозиції таки трапляються в той День Покупок. Наскільки я розумію, то може бути якийсь товар, який служить як приманка і з розрахунком на те, що ейфорія клієнта примусить купити ще щось.

Тепер таки про рутину...
 Коли я чую слово рутина, то мені чомусь уявляється, що це щось таке стабільне і незмінне, при тому нудишся і не маєш чим зайняти свій час... читаєш книжки, дивишся кіно :) Дулі з маком! Тепер я вже починаю розуміти своє помилкове враження...  Рутина, це швидше коли в тебе завжди справ і бажань більше ніж часу і натхнення на їх виконання. Коли така карусель продовжується місяцями і роками і від того мельтешіння в очах вже перестаєш розрізняти кольори, тоді то все стає сіруватого відтінку - це прийшла рутина :) Ні-ні, не треба переживати - в нас ще не все так погано, але розслаблятись не треба, бо всі знають, особливо лікарі, - краще проблему запобігти ніж потім з нею відчайдушно боротись. Але і тут, як і у всьому, потрібна міра, бо є такі персонажі, які в занадто ретельному пориві потрапили в пастку - рутинне запобігання рутини.
 До чого це я все веду... Люди, де ж би взяти того часу і сили, щоб реалізувати всі свої задумки і те, що дійсно хочеться зробити? Є тут такі чемпіони чи всі мучаться? :)

Немає коментарів: