2012/03/28

Ринок St.Lawrence, Торонто


 В продовження розповіді про те, як ми провели День Св.Патріка не можу не згадати про те, як ми заходили на моднявий базар St.Lawrence. Звиняйте за англійські букафки, але словосполучення "Базар Святого Лоуренса" мені здається якоюcь несумісністю, яку можна порівняти з "Площею Німецько-Фашистських загарбників" :)




 Так от про цей Ринок - знаходиться він хоч і не в самому-самому центрі міста, але в центральній її частині і має репутацію блатного, по типу як Бесарабський Ринок в Києві. Признаюсь чесно, я не пам'ятаю, щоб я щось купував на Бесарабському ринку тому не скажу наскільки він дійсно блатний, але на ринку St.Lawrence вибір візуально хороших продуктів таки вражає. Я скажу навіть так - це перше торгове місце в Канаді, де я побачив асортимент м'ясних і сирних продуктів порівнюваний з українськими супермаркетами. Тобто там під одним дахом можна купити і запаковану в плівку нарізку, і свіже м'ясо різних сортів, і навіть м'ясо підготовлене(замариноване) до приготування барбекю та м'ясо вже приготоване до вживання. Те саме з сирами. Я, скажімо не великий знавець сирів, але вигляд вітрин з кількома десятками видів сирів, ще непорізаними пудовими головками а також порізаний і розпакований порційно все-таки підтвердив, що Канада не зовсім безнадійна країна і при бажанні тут можна купити майже все. :)

 Там є не лише продукти, але і речі, зокрема мені в очі кинулись прилавки сувенірної продукції - значить туристи туди таки заходять. Як і на всіх базарах, є там і закусочні кафешки. Одна навіть східно-європейського складу - там можна купити вареничків, голубців, налісників та ще всякого. Так що якщо в кого будуть надмірні приступи ностальгії за Україною, сходіть туди потусуватись - там є чим відрадити око і шлунок.

На закінчення трохи цікавих фактів - історія Ринку St.Lawrence, як не дивно, починається давніше ніж Ринку Бесарабського, принаймні згідно даних Вікіпедії. Умовно кажучи, створений він був в далекому 1803 році після чого, звичайно, багато разів перебудовувався, горів і відбудовувався. Так що не дивно, що він серед місцевого населення досить відомий і користується повагою. І ще, я не знаю як в Бесарабського, але в цього навіть є свій веб-сайт, і то досить пристойний - http://www.stlawrencemarket.com

5 коментарів:

faust сказав...

мало інфи, мало фото.. починаємо лінуватись в блог писати ? ;)

Andey сказав...

Ну не просто ж так після блогів твіттер появився ))
Якось так ))

Unknown сказав...

І взагалі, митця треба підтримувати і підбадьорювати. Ще можна власним прикладом заоохочувати :)))

faust сказав...

нє нє.. з мене такий писака як з танкіста балерина.. звиняйте шановні, якось я буду краще вашим читачем та вміру критиком ;)....

Andey сказав...

Ауу )) Чекаємо фотки з відпочинку )))