2015/05/26

Петрик. Батьківство для геймерів

  Припустімо, Ви геймер. Ну і от, підсіли ви на якусь іграшку, але не на якийсь там тетріс, а на такий справжній пожирач часу - онлайн RPG, наприклад. До такого типу іграшок геймери підходять ґрунтовно, читають інструкції, форуми, купують додаткове спеціальне обладнання і, головне, витрачають на це мало чи не увесь свій час, особливо вночі.


 Як це зазвичай починається? Технічно, Ви собі обираєте якогось персонажа, із абсолютно базовими характеристиками і мінімальним набором вмінь. Вам дають можливість вибрати йому ім'я, стать, схильності... Ні, в даному випадку ні стать, ні схильності вибирати не дають, просто Вам дістається маленький персонаж.
 Ну, а далі, по закону жанру ви починаєте цього персонажа вирощувати, виконувати якісь базові завдання - від цього персонаж набирає якийсь досвід, росте і набуває нових вмінь. Само собою, що на перших порах завдання виглядають досить елементарно - добратися із пункту А в пункт Б (див. ілюстрації внизу), не замерзнути, не впріти, вчасно поспати, гарно покакати (таких ілюстрацій не буде).

 В нашій грі, все це є. Є і певні переваги, яких рідко зустрінеш деінде. 
 По-перше, дуже висока якість ефекту присутності - всі деталі пропрацьовані до найменших дрібниць. Зображення, звуки та навіть запахи - реальні!
 По-друге, дуже розвинуте ігрове ком'юніті - тисячі сайтів, форумів, книжок, гарячі лінії підтримки. Та що там казати, ваш сусід на поверсі швидше з великою ймовірністю грав в гру і може навіть має власні методики, якими радо поділиться. 
  Разом із такою поширеністю, бонусом йде загальне розуміння і підтримка  - Ваша дружина не проти, щоб ви гралися хоч всю ніч, а на роботі Вас можуть навіть відпустити додому, коли є необхідність пройти якісь особливо важкі рівні. Та що там казати, ця гра має серйозну підтримку навіть на державному рівні!
  
  Із згаданим вище ефектом присутності і високим рівнем якості, однак, в комплекті йдуть і незручності. Вам уже не вдасться просто так "зав'язати" - гра буде з Вами і Ви мусите підтримувати персонажа в належному стані. Для цього, ви досить часто будете розбуджені вночі, ваші плани на вихідні можуть бути серйозно скориговані, а п'ятниця виявляється не такий уже і розв'язний день.

 Алгоритми взаємодії з гравцем продумані настільки, що випробування постійно ускладнюються і можуть кардинально міняти свій характер - до тих однотипних дій, які Ви вже ніби опанували, постійно додаються нові деталі, треба постійно вивчати нові комбінації клавіш, специфічні комбо-рухи, тактики і стратегії. 
  Ось ви вже собі думаєте, що навчилися чітко міняти памперс, аж раптом постає проблема, що памперс вкотре не заповнений по графіку. Як тільки нормалізується процес годування, як раптом в персонажа починає запливати око. Одночасно з усім цим, персонаж може відмовлятися засинати і влаштовувати серйозні шумові атаки без усяких діагностичних ознак.

 Як бачите, штука ця захоплююча і цікава, місцями важкувата. Але нічого неможливого немає, багато хто досягає в ній високої майстерності і заводить додаткові персонажі. І хоч гра ніби та сама і стартові умови дуже подібні, але кожний новий персонаж часто приносить абсолютно нові враження і ще незвідані рівні для дослідження.

Ілюстрація можливого способу переміщення персонажу:

Персонаж в спокійному стані:

Персонаж в бойових обладунках:
Персонаж на бойовій колісниці:


Немає коментарів: