2011/01/26

Підготовка до подорожі: Зуби

Одним із пунктів нашої підготовки до переїзду є наведення порядку в роті. Це включає вивчення англійської мови для мене, а також похід до дантиста для нас обох :)

Загалом, скільки я за своє життя був у стоматологів, то майже сі вони справляють враження хороших професіоналів, яким можна довірити свої зуби. Але оскільки кожен черговий похід до стоматолога це трошки стрьомна процедура, то ті, хто не мають постійного, давно знайомого дантиста, завжди намагаються підти до когось, кого порадили друзі/знайомі.
Знайшовся такий лікар і для нас з Наталкою. І сьогодні, після походу до неї, я готовий її чистосердечно порадити тим, кому така порада потрібна. Мені було дійсно спокійно сидіти в кріслі, оскільки ця лікар-баришня справляє враження дійсно впевненого професіонала, працює швидко і чітко, все гарно пояснює пацієнту. Крім того, в цьому кабінеті досить демократичні ціни - за дві пломби різної складності (включаючи анестезію) я заплатив 480грн.

Отже контакт:
Клініка "Стомател",
м.Київ, вул.Димитрова, 5-Б, офіс 1. (Це поряд із М."Республіканський Стадіон")
тел. 522-9006
Лікар - Надія Олександрівна Івченко

Будьте здорові! :)

Немає коментарів: