2011/07/14

"Промзона" по-канадськи

Ще пару тижнів назад хотів продемонструвати місцевість в якій я працюю. Кілька фоток зробив, а що хотів написати вже й забув.

Думаю, все-одно Вам буде цікаво. Так от, не дивлячись на те, що багато "смачних" контор розташовані в Даунтауні - центрі міста, яке понатикано хмарочосами і голосними вивісками, є також люди, які працюють на околицяї, на крупних виробничих об'єктах, цехах або фірмах, яким не по кишені знімати фешенебельні офіси в центрі. Отаку нежитлову околицю я називаю промзоною, хоча може це і невірно по міцевих мірках, тим більше що вона виглядає не так уже і страшно, як саме слово.





До речі, з розташуванням моєї фірми мені повезло - публічним транспортом туди добиратись хвилин 25-35 громадським транспортом і що таке пробки мені поки що майже невідомо.

Ось так виглядає вулиця, на якій розміщено кілька торгових складів, пару офісних будівель і пару салонів потриманих авто.


Джерело: 20110617 Working area



Джерело: 20110617 Working area


Всі будівлі, в основному, не перевищують 2 поверхи і щедро розпластані по площі. Деякі офісні площі відверто пустують, хо залишились ще старі вивіски із назвами фірм, за вікнами видно величезні монітори, обладнання - все це нагадує про недавню кризу. Зате проблем із парковочними місцями - жодних.


Джерело: 20110617 Working area


А ось ця будівля - це вже офіс моєї фірми. Там на вивісці серед інших назв можна розгледіти горде - "IMB+ Records". Хвойні насадження, до речі, пахнуть просто неповторно, особливо після дощу. Травичка завжди рівненько підстрижена. Тут навесні паслись гуси і виросло покоління гусенят, десь в середині червня вони всі кудись полетіли.... мабуть на північ.

Джерело: 20110617 Working area



На жаль я не робив фотографій всередині будівлі і в офісі, але там для мене все виглядає як в "північноамериканських офісах" із американських фільмів середини 90-х років. Може хто бачив кіно "Бути Джоном Малковичем" - то це ніби як воно :)

Зате, я несподівано знайшов, що буквально поряд із моїм офісом є один із відомих "українських" магахинів - це такі магазини, які торгують лЮбими українському серцю продуктами - салом, квашеними огірочками, гречкою, кабачковою ікрою, оселедчиком і т.д. Цей магазин, до того всього, відрізняється неабияким творчим підходом до зовнішнього оформлення - монументальна "аплікація" на всю стіну:


Джерело: 20110617 Working area


Хоча, всередині, все оформлено в традиційному стилі пострадянських магазинів типу "кооперація" - стелажики з продуктами, продавщиці в фартушках з кружевчиками... Ну, або мені так здалось, коли я туди заходив :)

2 коментарі:

faust сказав...

досить таки тиха та спокійна зона..дуже гарно на фото (незнаю як в реальності)... просто завидки беруть від такої місцини коли там працюєш :)

Unknown сказав...

Ну, так, в принципі непогано. От до чого тут не причіпишся, то це до природи - дуже гарна і збережена. Ще більше вона гарна тим, що майже не відрізняється від української.