2011/12/27

Гарячий репортаж - Boxing Day

 Звичайно, що цікавість нас завела-таки на Boxing Day. Ми вибрали супермаркет побільше, подивились коли він відкривається (8:00am) і вставши пораніше поїхали ловити шАру. Я навіть взяв з собою фотоапарат, щоб сфоткати пару величезних черг і оскаженілих шопоголіків. На жаль, ми були розчаровані. Коли ми приїхали до торгового молла десь в 7:55, то там ще було купа вільних місь на парковці і народу було не так багато. Правда вже пару чоловік пакували 51" телевізори в багажник - все-таки якісь магазини відкривались раніше. Коли магазини відкрились ми вільно встигли пробігтись майже по всьому кругу магазинів і ніяких гарних знижок не побачили. Так, паршивенькі китайські речі все із того ж таки популярного 100% акрилу були трошки дешевше, хоч і далеко не на шАру? Коротше - ні шоу ні користі ми особливо не отримали. Та ще й не виспались. Навіть фотік був заспаний:

Однак, годин десь в 9:30 народ почав масово підтягуватись. Біля деяких магазинів, особливо там де продавалась електроніка, організувались невеликі черги перед входом, всередину запускали по мірі того, як хтось виходив.  Я заглянув на їх флайєри - нічого такого не побачив. Годин в 11 народу вже було досить багато і якщо навіть десь не було черг біля входу, то черги всередині, до каси та до примірочних, були майже скрізь.
 Ми побродили, подивились і поїхали собі додому.




Зате ми ці дні відпочиваємо якось дуже приємно і спокійно. Ходили кататись на ковзанах. Вірніше тільки я, бо лише в мене є ковзани:


На катку було багато народу, в основному з дітьми. Особливо прикольні маленькі 4-5 років пацанчики в повних хокейних облаштунках.

Трошки подразнили товстючих місцевих білок. Подразнили, бо в нас нічого не було, а товстючих, бо вони зараз, перед зимою, схожі на пузатих міні-ведмедів:

По-канадськи посиділи в затишній кав'ярні на Блурі - там приємно пахне солодощами і грає спокійна різдв'яна музичка... Толкової фотки кав'рні нема, зате є я в ній, отакий діловий :)


А ні, забув, все-таки дещо ми на розпродажах купили - Наташка наміряла якісь "дуже прикольні" штани, щоб хоч якось втамувати шопо-спрагу :) А я розважався тим, що фоткав людей в примірочних кабінках:

6 коментарів:

Tetyana сказав...

А я от на сувеніри прикупила- http://canada.roots.com/Men%27sRingerTShirt/Men%27sTopsTeeShirts//03023117,default,pd.html?cgid=saleMensClearance&selectedcolor=2300

faust сказав...

Якщо чесно то очікував мега-супер-пупер круту чергу за товарами а тут вийшло якось не сильно то і голосно )) видно канадці таки дійсно лінивіші від америкосів :)

Unknown сказав...

Tetyana: Там де ми ходили був магазин Roots, але речі там були виставлені далеко не всі і якісь другосортні :)

Володимир Філюк: Я теж очікував вакханалії, але все було відносно спокійно. Звичайно, я бачив не все... можливо десь і були гарячі точки.

Tetyana сказав...

Взагалі знижки бувають хороші, але на деякі товари і якщо їхати в той день в магазини, то потрібно за чимось конкретним. краще вибрати наперед що ти хочеш.
Я про цей форум вже говорила тобі?- http://forums.redflagdeals.com/boxing-day-deals-f118/, просто не памятаю :)

Unknown сказав...

Tetyana : Так, говорила, передивляюсь регулярно. Я так зрозумів, що в основному ефективно виловлювати електроніку і дійсно щось конкретне. Якщо мова йде про щось абстрактне, шмаття і т.д., то майже без толку :)

Tetyana сказав...

Ну чому, якраз одяг дуже активно скидають.В нього ж собі вартість маленька :).
Ось Наталю міг би зацікавити наприклад Guess, в них на більшість товарів 26-28 грудня 30-50% .
Mango & Mexx зараз 50% на майже все.
Я в магазини не ходила, але онлайн скупилась :)