2011/12/09

Про новини


  Я якось ніколи толком не читав новини і не дивився новини. Майже не знаю, що там такого відбувається в світі. Зате я почитую форуми і журнали конкретних людей, ще трошки технічні новини по спеціальності. Таким чином до мене все таки доходять якісь найбільш важливі новини, але вже профільтровані, переварені і прокоментовані справжніми живими людьми. На відміну від гниловатеньких новин, які показують по ящику і які переварені взагалі неясно ким і чим, людські новини не носять такого одноголосного і злагодженого характеру. Їх пишуть різні люди - студенти, домогосподарки, айтішники, лікарі і модні дизайнери. За це я їх ціню.
 Остання новина, як ви вже зрозуміли, докотилась навіть до мене і докотилась потужно. Я відбивався від неї кілька днів, але ж ні... Схоже кілька десятків мільйонів народу були круто надуті і терпець в них вже закінчується. Що ж, зі свого боку сильно їм співчуваю і бажаю, щоб все в них закінчилось добре. Якщо не зараз, то скоро.

2 коментарі:

Mykola сказав...

А що за новина така?

Unknown сказав...

Та то все про вибори в Росії... Але я вже зрозумів, що це із-за кордону все так здається підсилено. Насправді нічого особливого не сталося... :)