2011/12/26

Два мішки яблуневого диму

 Ще така повальна місцева особливість - міряти відстані часом. Ні, на Україні також іноді можуть здивувати способами виміру і повідомити, що туди-то рукою подати чи долетимо не встигнеш моргнути, але тут якщо запитаєш про відстань від Торонто до Оттави, то вмить отримаєш відповідь - годин 6 по 401-ій, а коли перепитаєш скільки кілометрів, то іноді складається враження, що людина не має уявлення про що взагалі йдеться мова. 
 Для тих хто вже готовий надати мені гору аргументів на користь вимірювання відстані часом, то можете не переживати - я вже їх наслухався і всі вони досить вагомі. Проте для мене, із незвички, такі формулювання досі звучать дивно... Так ніби я би запитав у когось скільки вони мають в сім'ї діточок, а мені сказали би - "Ну, каструлю каші вони з'їдають за два дні." :)

4 коментарі:

Grygoriy Tsybulko сказав...

Точность у них хромает :)
Вчера приехали - в условиях сильного снега в окрестностях Оттавы и ливней/мокрого снега местами по дороге доехали за 5 часов по 401-му.
Туда шли по 7-му, доехали за 4.5 часа.

Grygoriy Tsybulko сказав...

Точность у них хромает :)
Вчера приехали - в условиях сильного снега в окрестностях Оттавы и ливней/мокрого снега местами по дороге доехали за 5 часов по 401-му.
Туда шли по 7-му, доехали за 4.5 часа.

Tetyana сказав...

А я вже так звикла що і сама тільки так відстані вимірюю :)

Unknown сказав...

Grygoriy Tsybulko: Ага, також підтвердження, що Шумахер Шумахеру рознь :)

Tetyana: Маєш право, ти ж здала іспити на паспорт :)