2012/01/02

З Новим Роком.

 Всіх вітаю з Новим Роком, з Різдвом яке недавно було і з Різдвом, яке ось-ось має бути. :)
Ми ці свята зустріли непогано, але досить безтолково. Безтолково тому, що в загальному я, наприклад, мав десять вихідних днів, що не часто трапляється в робочої людини, а тому можна було їх використати якось глобально, на якусь тривалу поїздку чи щось таке. Натомість відпочивали в локальному околі, трошки ходили по гостях, трошки по магазинах. Єдине, що треба окремо відзначити - я відіспався досить гарно і ніби готовий до роботи.

 Окрім подарунків і привітань, в Новому Році нас чекають всякі зміни і події. Деякі з них, вже завітали. Менеджмент наших будинків привітав нас тим, що через 3 місяці нам буде піднято оплату за оренду квартири на 3%. Думаю, вони не хотіли це робити в якості подарунка на НР, але в нас якраз через 3 місяці буде рік, як ми рентуємо тут апартаменти, а вони мусять попередити про підвищення принаймні за 90 днів.
 Ще, якраз в той момент, коли ми обговорювали місцеву стабільність, виявилось що торонтівська транспортна компанія підняла ціни на проїзд в публічному транспорті. Не на багато, теж десь на 4% - було $121, стало $126 за місячний проїзний. Для нас неприємність полягала ще в тому, що ми принесли в кишенях заготовлені $121 і раптом довелось швиденько шнарити в кишенях за додатковою готівкою. Разові квитки за проїзд раніше коштували зручно - за $10 отримував 4 квитки, тепер же ввели дурні комбінації - 3 квитки за $7.80, та 7 квитків за $18.20, один квиток, як і раніше, коштує $3. Мені це нагадало суєтні перетрубації з цінами на проїзд в метро в Києві.

 В конторах, правда, піднімають і зарплати, теж на ті самі 3-5%, компенсують інфляцію. Не знаю чи торкнеться підвищення мене і якщо торкнеться то в якому розмірі, бо я працюю недавно і міг ще не напрацювати.

 Зрештою, все досить непогано. Дякую всім, хто вітав із Святами, телефонував і писав. Особливо запам'ятався дзвінок із самого Нью Йорка (Віталік, Алла - привіт!) Звиняйте ті, кому не написав і до кого не додзвонився - зрештою я не дуже активний спамер. ;) 

 Щасливого Нового Року!

2 коментарі:

faust сказав...

І тебе з Наталкою вітаю з Новим Роком та послідуючим Різдвом Христовим, міцного здоров'я та здійснення мрій.

Unknown сказав...

Трохи з запізненням, але дякую щиро :)