2012/01/14

Цінний співробітник

 Сьогодні затвердив і відправив в відділ кадрів відгук мого менеджера про мене самого. Так-так, після закінчення випробувального терміну, а потім регулярно - раз на півроку, треба виставити собі самому оцінки по результатах роботи за період. Потім, в тому ж документі, безпосередній керівник також проставляє оцінки, по тих же категоріях, і працівник отримує результуючу картину на затвердження і власноручне відправлення в відділ кадрів. Якщо, раптом, я би був не згоден з тим, що про мене понаписував мій менеджер, то я міг би спочатку те діло з ним оскаржити. 
  В моєму випадку, я заперечувати не став, бо шеф проставив мені оцінки не менші ніж я сам собі, а місцями і навіть вищі. Це при тому, що я і так себе перехвалив, послухавши поради бувалих співробітників. А його коментарі - я мало не просльозився... треба буде попросити в нього ту "козу" звідки він їх копіює :)
 Оцінки виставляються по п'ятибальній шкалі, але трохи інакше ніж було в школі. Бал "3" - це вже хороший працівник, який нормально справляється з обов'язками. П'ятірку ставлять, мабуть, лише посмертно за порятунок компанії з пучин банкротства. За два бали можуть поставити в куток, викликати десь вище і спробувати вияснити, що заважає працювати. Людям, які люблять себе похвалити було важко жити з такою шкалою і в шкалу додалось ще дві градації - 3.5 і 4.5 Наскільки я зрозумів, 3.5 - це для тих же нормальних працівників, але нескромних. А 4.5 - це для тих хто таки вижив в справі порятунку корпорації. :) 
 По результатах таких регулярних оцінок потім приймається рішення - на скільки підвищувати з/п і чи взагалі залишати на тому місці де він штани протирає. Коли мова йде про підвищення з/п, то частіше всього це 3-5% для погашення інфляції. Бувають випадки, що піднімають на 10-15%, але це означає що щось зсунулось на ринку, або першопочатково взяли на занижену ставку. Про такі разові підвищення, як на Україні - 20-50%, мова зазвичай не йде - стабільна країна :)
  До речі, самі працівники також проставляють оцінки своїм керівникам, але тут якраз дискримінація - менеджеру про ці оцінки не повідомляють, працівникам обіцяється, що все анонімно. Звичайно, якщо менеджеру проставили не дуже добрі оцінки, то він це відчує, бо з ним будуть проводити виховні бесіди.

2 коментарі:

NAZARIY сказав...

Вітаю Вас з першими трудовими успіхами!
П.С.: Виправте помилку в заголовку публікації "Цінний співробіТник"

Unknown сказав...

Дякую! :)
Успіхи, чесно кажучи, натягнуті трохи... але краще так ніж навпаки :)