2011/04/22

Торонтівський роботопошук - від слів до справ

Поки ви там фігньою займались ми, з Натахою, тут в Торонто роботу шукали.
Наташка в нас дуже харизматична особа і вона вирішила почати із нетворкінга, тим більше що той нетворкінг до неї липне як банний лист.
Я навіть помітив, що коли ми навіть разом і спілкуємось з якимись іноземцями, то зі мною їм якось нецікаво розмовляти... не тягнуться до мене іноземці... Я досі гадаю - це тому що я англійською розмовляю, як чукчі російською чи тому, що я не блондинКА?
Так чи інакше - доводиться миритись :)

Зате на минулому тижні я мав аж три співбесіди. Першу я навіть не розглядав як можливість по тій причині, що технічні вимоги зовсім з іншого поля програмування,- йшов так, типу заради все того ж нетворкінга. Друга мені виглядала як 99% ймовірний варіант і не тільки тому, що опис вакансії підходив під мою спеціалізацію, але в мене в тій конторі ще й товариш знайшовся, який мене порекомендував з найкращого боку - а це вже більша половина успіху. Третя співбесіда була по телефону і сприймалась просто як практика розмови по телефону - прийшла якось зненацька і, здається, так само зненацька і пішла.

Весь прикол в тому, що все вийшло накавардак. На першій співбесіді мені відразу зробили пропозицію приступати до роботи. Я вже було приготувався до того, щоб в муках вибирати між першою та другою роботу, але на тій другій співбесіді я провалився на всі 100% в технічному плані - добряче відерце холодної води за комірець. :)
Лише третя співбесіда виправдала сподівання... ті які на неї і покладались. :)

Коротше, як ви вже зрозуміли - я з понеділка ходжу на роботу. Я поки що не буду розповідати ніяких деталей про цю роботу, однак... Скажу тільки дві речі, щоб ви особливо не переживали, по-перше - робота по спеціальності(програмістом), а не десь там на будівлі, а по-друге - я заспокоюю себе тим, що я на цій роботі вивчу дещо нове і мені навіть за це трохи заплатять, якихось інших позитивних відгуків в мене поки що не виникає. :)

Я сподіваюсь, ні в кого не виникло враження, що я тут якийсь негатив висловлюю. Спеціально ще розставив смайлики в кінці кожного абзаца. :)

8 коментарів:

Andey сказав...

От шо за емігранти такі пішли ? Ні щоб тобі посуду помити, цеглу потаскати - так ні - відразу забирають роботу у беззахисних аборигенів ) What a shame ! ))

faust сказав...

Ну то вітаю з першою роботою, успіхів і кар'єрного росту. Як на робочому місці? Зручно? Адаптувався вже трішки ?

Alla сказав...

Ступ, вроде "негатив не висловлюеш", но как-то нет радости и оптимизма, которые чувствовались чуть меньше месяца назад в твоих словах:

"Stup сказав...
.... повірте, як хоч хтось із нас знайде роботу, то тут буде написаний пост із заголовком величезними буквами - "РОБОТА! РОБОТА! РОБОТА!" :)"

Где обещанный пост большими буквами "РОБОТА!"? Где радость за первую работу через 2 месяца после приезда?????
А то только "вроде и по специальности", но "что-то не то", вроде деньги заплатять, но "что-то не так" ;) Ступ, не порядок! Поделись впечатлениями что бы поняли, что с той работой не так...

Unknown сказав...

Я дуже радий, що тут знаходяться такі уважні читачі, деякі з яких ще й на слові мене ловлять. :)

Про роботу поки що не хочу нічого толком розповідати, бо в самого відчуття двоякі, чекаю поки сам визначусь із відношенням до неї. Виявляється є такі роботи, про які неможливо написати пост "РОБОТА! РОБОТА! РОБОТА!" :)"
Але вражень вже є багато, думаю що скоро таки не витримаю і напишу все детально, але тоді, швидше за все, доведеться ставити позначку "18+" в налаштуваннях мого блога :)

NAZARIY сказав...

Мої вітання, Ступе!
З тебе пляшка)))

Tetyana сказав...

Ну перша робота не завжди ідеальна, головне зо вона в тебе вже є :). І потім буде що пригадати, про що розповіти :)

Mykola сказав...

Вітаю з отриманням роботи.

Vasyl сказав...

Stup, Davai rozkazui vje pro robotu - cikavo!