2011/04/28

Трошки новин

О, нарешті сьогодні я відчув, що весна таки є! Ще вранці, не дивлячись на пасмурність, мій імпровізований термометр, у вигляді висунутого на балкон носа, підказав, що зимову куртку таки сьогодні можна залишити вдома. В другій половині дня пройшла потужна злива, а ще через годинку вийшло сонечко і по весінньому швидко все те висушило, а коли я вийшов на автобусну зупинку, то відчув прямо таки дуже-дуже-дуже приємну погоду - повітря тепле, чисте і зволожене недавнім дощем, легенький вітерець приносить аромати трави, яка нарешті почала рости. Скелетоподібні лякаючі кущі вже не потребують уважного розглядування в пошуках ознак життя, а самі прямо вирячились на перехожих здоровенними набубнявілими бруньками...
Коротше, красота... Хочеться вірити, що не дивлячись на невтішні прогнози погоди на найближчі дні, зима вже таки змирилась, що тут їй вже кукіш! :)

Що би ще такого розповісти?..

Поки сидів на роботі, то промайнула думка, що бути безробітним і всім жалітись, що нема роботи таки легше ніж працювати. :) Особливо якщо твій статус на роботі нагадує статус газети, яку вітром приліпило до лобового скла паровоза на повному ходу - теліпаєшся там, але тим не менше тулишся... і розумієш, що заважаєш толку з тебе мало, і думаєш чи то самому тихенько зповзти чи зараз тебе змахнуть двірниками. Але машиніст змахувати кажись не поспішає, або двірники не працюють, або газета приліпилась саме тим боком де машиніста зацікавив заголовок і, в кінці-кінців, по рельсах же їдем, чому б не почитати ту газетку поки не сповзла? :)
Ну це я перебільшую звичайно, насправді я вже дуже багато чого цікавого навчився, так - це важко, але необхідно. З часом, напевне (якщо не надумають таки мене змахнути), включусь вже в продуктивну роботу і тоді стане працювати цікавіше, ініціативніше якось. А ще я сподіваюсь на регулярні грошові винагороди у вигляді заробітної плати - це теж підігріє інтерес. Коротше, буде все гут...

На тім сьогоднішній випуск новин закінчую. До скорих зустрічей! :)

Немає коментарів: