2011/04/20

Погодка, однако...

20-те квітня! Я не знаю, нехай тут всі кажуть, що цього року весна нетипова навіть для Канади, але погодка вже конкретно напружує мій теплолюбивий організм :)

В суботу знов трошки посипало сніжком, а вітрюгани такі що аж завиває... Я недавно зловив себе на думці, що якщо в Україні я звик - коли сидиш в хаті і вітер дуже сильний і страшно завиває, то розумієш, що все-одно нічого аж дуже страшного не станеться, бо ніколи не ставалось... Ну, максимум - покладе кукурудзу на полях.
Так от тут якось і не факт... Хто її знає цю мериканську землю, ще спірветься якийсь ураганище чи щось таке і принесе мені в вікно чийсь лежак з балкона сусіднього будинку... :)

А так ми ще ходим в зимових курточках і зовсім не пріємо, особливо вечорами. :-/

Отаке-от:


Це я не хворію, просто виражаю, що думаю про цю погоду :)

3 коментарі:

Alla сказав...

Да, согласна, погода странная. В Сиетле тоже самое. И порывы ветра очень сильные, и как ты хорошо подметил стрёмно становится т.к. не знаешь чего жать :)

Кстати, привет из Сиетла! Читаем все ваши посты!

Unknown сказав...

Привіт Сіетлу!!!
Так у вас хоч тепло вже чи теж дракомряка?

Grygoriy Tsybulko сказав...

Зато вчера, 23 апреля, я уже в футболке ходил и с кондиционером ездил :)

Как говорят в Мельбурне, "Если вам не нравится погода в Мельбурне - подождите пару часов, она скоро поменяется".

То же самое и про Торонто :)