2011/07/23

Іще раз про дороги :)

 Говорячи з місцевими про канадський дорожньо-автомобільний рух всі однозначно погоджуються з тим, що їздити тут простіше. Всі знаки дуже красномовні, кілька разів продубльовані і т.д. В принципі, мушу з цим погодитись. Коли до знаків звикнути, то вони досить прості і наочні.
Однак, на мій погляд, з цієї ідилії є виключення - це знаки про стоянки і їх заборону. По-перше, вони менші ніж звичайні знаки. Якщо на знаку про стоянку/зупинку нема уточнюючих написів, то ці табличечки на вигляд квадратики 15х15 сантиметрів і побачити здалеку суть дорожної обстановки в розрізі "ну де ж тут припаркуватись" дуже важко. Якщо ж у цих знаків діло доходить до уточнюючої інформації, то стає ще гірше. Напевне, по доброті душевній чи тягою до справедливості, дорожна служба не дозволяє собі поставити знак в українському стилі - "зупинка заборонена починаючи звідси і аж до кінця вулиці - нема чого тут паркуватись" - натомість торонтовські знаки перетворюються на якісь манускрипти.
Ще будучи в Києві, до речі, я помітив, що знак "Стоянка заборонена"  в Києві, та мабуть в Україні взагалі, практично не використовується.  Навіщо заморочуватись, якщо є знак "Зупинка заборонена"? Зате в Києві можна майже безкоштовно тулитись на тротуарах, в чому кияни досягли неабиякої спритності.





 Так от, повертаючись до Торонто з цими знаками просто біда, як і взагалі з парковкою в центральних районах. Щоб далеко не ходити, продемонструю на прикладі нашої тихої вулички. Район, до речі, далеко не центральний, хоча і не зовсім околиця.

Оце наша вуличка із гордою назвою "Вид з гори":



На тому місці де я стою стоїть знак про парковку:



Приїхавши сюди в перший раз і шукаючи де би зупинитись вже цей знак з наскоку не візьмеш - над ним треба подумати. Але, як видно на першій фотографії вулички, метрів за 25 попереду стоїть ще один стовб з гирляндою головоломок. І ось що там написано:



Чесно кажучи, я ще ні разу не дійшов до кінця в процедурі розбору цієї дорожньої обстановки. Мабуть тому, що я намагався виконати це в умі, без застосування зошита і олівця :)
Хто там шукає ідеї для стартапів - от вам задачка для мобільного пристрою - фоткаєм "гирлянду", на виході отримати відповідь чи можна мені стояти в цьому місці, якщо я приїхав до знайомих в сусідньому будинку в такий-то день тижня, в стільки-то годин і планую тут простояти години 3, але якщо в них є пиво, то може залишусь до самої ночі, а якщо є ще й горілка, то доведеться і переночувати? :)

6 коментарів:

Tetyana сказав...

Як на мене то все дуже просто і зрозуміло.
От в Квебеці там знаки про парковку.. особливо коли французької не знаєш, навіть днів тижня :)

faust сказав...

Взагалі зрозуміло, могло б бути і гірше, цікавить чи дійсно дотримуються люди цих годинних інтервалів про стоянку...)))

Unknown сказав...

От же дотошні - все їм зрозуміло. :)
Тоді скажіть мені - друга група знаків діє самостійно і припиняє дію попереднього? Тобто дивлячись на знаки на другому стовпі я можу не звертати увагу на перший стовб? Якщо так, то я можу зупинитись між цими двома стовбами на весь уік-енд? Якщо ні, то як сумістити заброняючий знак на першому стовбі із забороняючим на другому? І чи повинен я, припаркувавшись побігати між цими двома стовбами і врахувати всі їх показники? :)
І як мені відноситись до того, що люди там стоять припарковані цілими днями і ночами - вони розібрались краще мене? :)

Unknown сказав...

Відповидати не обовязково - цей запис несе іронічно-гумористичний характер :))))

NAZARIY сказав...

А що означає той напис Student pick up and drop off area?

Unknown сказав...

А там трохи далі школа знаходиться, мабуть, цей напис означає, що тут зупиняються шкільні автобуси із школярами. А це взагалі гроза всіх водіїв :)