2012/07/14

Autoshare, перший досвід

 Я ж потихеньку втілюю свій план по тимчасовій відмові від користуванням власним авто. Загальна ідея полягає в тому, щоб поставити машину в гараж і не платити за страховку. Бажано було би взагалі ні за що не платити, але це ж Канада - тому дзуськи :)

Першим пунктом зробив собі нову кредитну супер-пупер картку Platinum рівня, яка  дає можливість рентувати авто і не платити додатково за страховку. По цьому пункту все пройшло гладко - картка вже на руках і мені навіть нею вигідніше користуватись ніж попередньою. При цьому все абсолютно безкоштовно для мене. Коротше, я задоволений.




 Другим пунктом я почав спілкуватись із моєю страховою конторою про відміну страховки і т.д. В цьому плані якраз все жахливо. Типовий приклад ненав'язливого канадського сервісу. Вони мені ледве відповідають, якусь додаткову інформацію з них треба витягувати кліщами, ініціативи нуль. В цілому, як я вияснив на даний момент, виходить так, що я ніби не розриваю свій договір, а переводжу його в парковочний режим. Такий режим коштує всього 10-15 доларів на місяць і покриває всякі пожежі та землетруси. Так щоб зовсім не платити - не можна. Принаймні так мені пояснили страховики.

 Третім, найцікавішим пунктом, був вступ в клуб Autoshare, який дає можливість автомобілями клубу на погодинних умовах. Я трошки переживав чи вони мене приймуть, бо правила вступу досить суворі - відсутність серйозних порушень правил за останні 3 роки, наявність повноцінних Full G водійських прав, мінімум 3 роки досвіду і т.п. Але все пройшло дуже гладко. Вже на другий день після аплікації мені прийшов лист, що мене прийнято.
 Недалеко від мого будинку є аж 4-ри їхніх стоянки, а це, в сукупній кількості, десь 15 автомобілів. Ідея полягає в тому, що коли мені потрібен автомобіль, я заходжу на сайт і бачу графік - коли які автомобілі доступні. Далі, можу забронювати собі тачку хоч на рік наперед, а хоч терміново - за 15 хвилин. Залежить, звичайно, від наявності авто, не заброньованих кимось іншим.
 Машинки різні - починаючи від гламурного Fiat 500 і закінчуючи мегапрактичним перевізником - Dodge Caravan. Вистачає і таких екзотичних представників, як гібридні і навіть повністю електричні авто. На "моїх" стоянках електромобілів нема, але є кілька гібридів - Honda Insight Hybrid, Toyota Prius, Toyota Camry Hybrid. Мені цікаво на них покататися навіть чисто з експериментальної точки зору :) І я вже навіть спробував. Вибрав симпатягу Fiat 500 і спробував виконати всі опції, описані в керівництві для нових користувачів.
 Коротко, мої висновки про цей сервіс з тією тільки поправкою, що я не маю довгострокового досвіду:
 - Таки дійсно зручно - заходиш на сайт, вибираєш доступну машинку і можна їхати вже через 15 хвилин;
 - В залежності від випадку можна вибрати і машинку із доступних - моторного малютку чи великий мінівен;
 - Все дуже просто - власною магнітною карткою відкриваєш/закриваєш машину, майже як пультом центрального замка;
 - Запізнюватись більше замовленого часу таки не можна - це неприємно. Після Вас машину може очікувати інший користувач і запізнення відчутно штрафується ($20-$60);
 - Перед користуванням машиною треба оглянути її на предмет нових пошкоджень. Непомічені Вами пошкодження потім можуть бути приписані на Ваш рахунок;
 - Якщо в баку менше половини бензину, на Вашій відповідальності дозаправити її. В машині є спеціальна для цього діла кредитна картка, але це за рахунок Вашого часу;
 - Для поїздок більших ніж в магазин за продуктами таки трошки дорогувато. Година користування - $10-$12. Поїздка на крупний шопінг в великий мол може займати 5-7 годин в сукупності;
 - Все таки, як не крути, все це діло виходить дешевше ніж утримування власної машини з врахуванням здирницької страховки;

Ну, власне поки що все. По мірі появи вагомих спостережень на цю тему - буду повідомляти. :)


2 коментарі:

Andey сказав...

Прикольно, можна на різних тачках покататися ) і як тобі Фіат 500 ?

Unknown сказав...

Фіат 500 - ну нічого так, шламурненька штучка, всередині зроблено чимось схоже на "міньку". На рулі всі кнопки, досить зручно зроблено.
Але я вже відвик від маленького двигунця, мені мощу подавай :)