2012/12/03

Справи світські

 Сьогодні хрестили новозпечену канадійочку, - дочку мого друга. Все як водиться, в українській шанованій церкві. Я був хрещеним батьком, поводився як завжди незграбно і тихенько - все-таки комбінацію діти+церква для мене незвичні :)


Фотки не дуже, бо в таких приміщеннях мильниці не справля.ться. Але просто щоб передати атмосферу :)


 Ну, потім посиділи гарно, потеревенили за пляшечкою горілки. Це чи не перший раз, що я пив горілку в Канаді.
 По дорозі назад, на станції, побачив найприкольнішу рекламу ever, самі вгадайте якого фільму. Або може то вона мені здалась такою прикольною, бо я був троши напідпитку... :)


4 коментарі:

Andey сказав...

Ого в тебе вже й піджак є ? з карманАми...обживсь ))

А фільм - я б сказав що "Хоббіт туди сюди", але хіба він вже готовий ?

Unknown сказав...

"... туди сюди" :))))
Готовий вже, 14 грудня виходить. По трейлеру має бути суперепічна штука.

Andey сказав...

А ти книжку читав ?
як на мене це буде мега висмоктування розуму глядачів за допомогою спецефектів ))

Unknown сказав...

Книжку читав. Я згоден на спецефекти в усіх проявах :) Головне, що в них є мало шансів настільки змінити оригінальний сюжет Толкієна, щоб втулити туди надмірну толерантність до гомосеків та інших меншостей, як вони зробили, наприклад, з "Хмарним атласом"... :)