2013/09/17

My Tracks

 Я знаю, є досить широкий вибір подібних програмок і, напевне, багато з них надають значно більше зручних фішок. Але мій вибір впав на оригінальну Гуглівську аплікацію - My Tracks. 
 Що вона робить? Встановлена на мобільному телефоні (Android + GPS) вона відслідковує Ваше пересування і будує, так-званий, трек, або, іншими словами, слід. Потім, цей "слід" можна відобразити на карті, можна відтворити пересування. 
 Поряд з цим, можна побачити деяку цікаву статистику, як то максимальна і середня швидкість, час, дистанція і т.п. Само собою, все це діло можна опублікувати в Інтернеті через ряд соціальних мереж. Таким чином, якщо це була якась цікава поїздка чи подорож стежками лісу, то можна поділитися маршрутом із іншими любителями краєвидів, обговорити маршрут, проаналізувати напрямки на майбутнє.

 Ось, наприклад, наш  круговий маршрут по парку Hilton Falls:
Із зібраних даних я знаю, що ми пройшли майже 4.5 кілометра і провели на прогулянці 1 годину 46 хвилин. Із них ми рухалися 1 годину 10 хвилин чистого часу із середньою швидкістю 3.74км/год (з нами була дворічна дитина), а максимальна швидкість пересування була 6.65км/год.

Далі, для прикладу, скріншоти з мого мобільного, де я намагався порівнювати і аналізувати мої поїздки велосипедом на роботу і з роботи.


Зліва дорога додому, справа дорога з дому до офісу.

На графіках швидкості чудово видно світлофори :)

Ну і статистика. Поїздка по дорогах разом із машинами - не привід для встановлення рекордів, але певні висновки і покращення можна робити.

А ще, все це діло можна відтворити в режимі 3D на Google Earth - виглядає дуже прикольно. ;)
Взагалі-то, є відчуття що майбутнє із фантастичних фільмів потрішки підкрадається до нас.

Немає коментарів: