2013/10/04

Meetup

 Канада, як відомо, славиться своєю соціальною облаштованістю. Тому, швидше за все, у кожного емігранта настане день, коли йому захочеться чимось зайнятися, десь потусуватись, себе показати і людей подивитись. Ну і, само собою, деякі речі цікавіше робити гуртом, разом із однодумцями.
 Саме для цього і придумали таку штуку - meetup. Як виявилось, багато людей цієї штуки не знають. Тому я вирішив трошки про неї розповісти. А трошки пізніше я ще і опишу трохи свій власний досвід.


 Отже, Meetup - це такий сервіс, який базується на веб-сайті www.meetup.com Звичайно, це не лише локальна канадська придумка, а міжнародна. Ідея дуже проста і, як виявляється, ефективна. На сайті створюються групи по інтересах. Наприклад, танцювальна група, чи група для рибалок, група любителя пива і т.д. Наскільки я розумію, свою групу може створити будь-хто, але потім треба вміти привабити туди людей, організовуючи зустрічі, підкидаючи цікаві теми, подорожі, події.
 Для тих же, хто не планує бути організатором, достатньо зайти на сайт, зареєструватися і відмітити, як можна точніше, список своїх зацікавлень. На основі цього списку, Вам буде автоматично запропонований перелік груп, доступних у Вашому регіоні.
 З тих груп, які я бачив, я зробив висновок, що вони бувають двох видів - одні трошки комерційні, а інші повністю на ентузіазмі. 
 Якщо це, до прикладу, група людей, які люблять подорожувати, то організатори комерційних груп, зазвичай беруть на себе весь тягар організації подорожі, домовляються про транспорт, про групові квитки і т.д. Для участі в події треба заздалегідь заплатити певну суму, з якої організатор має певний зиск. Але, в цілому, ця сума зазвичай краща ніж можна було би отримати при самостійній організації.
 В інших групах, засновники просто можуть кидати якісь цікаві ідеї, наприклад, стосовно тих же подорожей. І тоді учасники підключаються до обговорення і зрештою придумують якусь програму подій. При цьому витрати кожен контролює індивідуально, нічого нікуди не треба здавати в касу.

 Загалом і в цілому, мені дуже подобається як це працює. Я не можу сказати, що я приймав участь в тому багато разів, але деякий цікавий досвід в мене є. Про одну з таких оказій я розповідав минулого року ось тут - "Поки була погода". Найближчим часом спробую розповісти ще про пару цікавих подій. :)

Немає коментарів: