2011/09/02

Осінь настала

 Формально, сьогодні маємо перший день осені - гроза всіх школярів і студентів. Пора дощів і пора підрахунку курчат. 
 Варто трошки затриматись на роботі чи по дорозі заскочити в магазин і додому вже їдеш в відчутних сутінках. На дорогах відчувається значно більша напруженість, здається стало мало не вдвічі більше автомобілів. Тобто, в цілому, все як і вдома :)
 Погодка теж стала значно пасмурнішою, хоча, по суті, більш комфортною.

 Якщо говорити про підрахунок курчат, то мені треба буде їх рахувати все-таки в кінці осені, але поки що можу сказати, що літо мені видалось далеко не курортне. Особливо виділився серпень... я ось підрахував, в мене вийшло, що я протягом серпня мав 67-годинні робочі тижні, що, при 5-денному графіку означає майже 13.5 годин на день. Це типу в 9 ранку прийшов на роботу і в 22:30 пішов додому. Виглядає страшненько, але нічого, жити можна і навіть в чомусь прикольно - своєрідний особистий рекорд. 

 Допрацьовую останні дні на своїй поточній роботі і, якщо на мені надумають зекономити і випхають трошки раніше, то може матиму пару деньків відпочинку. Постараюсь з толком їх провести, тобто виспатись досхочу :)

2 коментарі:

Tetyana сказав...

Осінь тут починається 22 вересня :)

Unknown сказав...

Ну, то може у вас... :) А я недавно здалеку побачив знов жовтий парковочний тікет під двірником мого авто... виявилось листок з дерева впав :)