2012/09/14

М'ясна подорож №2

 Минулого тижня знов катались за м'ясом. Першу поїздку я більш детально описував тут. Цього разу затарились більш капітально, а головне, крім свинини взяли ще телятинки. Телятина нам вийшла вдвічі дорожче ніж свинина, - по $2.7 за фунт, але в Канаді взагалі телятина дорожча. Плюс до того, якщо свиня у них важить 160-200 фунтів, то саме менше молоденьке теля на замовлення було майже 370 фунтів. Доросла ж корівка важить в них 500-600. Коротше, потратились на славу, але і забили морозильники м'ясом на три сім'ї. По приблизних розрахунках вистачить десь на півроку. Ну і м'ясо, до речі, суперське - я позавчора перший шматочок з'їв - ммммм, тАне в роті.

 М'ясники там все ті ж, - знають свою справу, працюють важко, клієнт для них закон. І по відвідувачах, які до них приїжджають видно, що повагу до свого бізнесу (а ще в них є маленький ресторанчик, явно не вегетаріанський) вони заслужили не словом, а ділом. Хоча і з словами в них там все гаразд. :) А ще в них людей не вистачає, бо робота дійсно важка і оплата мабуть не захмарна. Не знаю чи пригадали вони мене з минулого разу, а я їх добре пам'ятаю, їх натруджені руки і роботу без зупинки. Вони для мене такий собі взірець ведення малого сімейного бізнесу, із всіма сторонами медалі.

6 коментарів:

faust сказав...

хорошим м'ясникам платять досить високі ЗП, обговорював дану професію з товаришем який цим заробляє на життя і побував в кількох країнах Європи саме по такій роботі.. от за Канаду не знаю але в штатах також досить висока ЗП.

Unknown сказав...

Може й так, може і багато їм платять. Але робота виглядає дуже важкою.

Tetyana сказав...

Зичайним мясникам в Канаді, на таких точках платять десь 16-20 доларів на годину. А на мясокомбінатах ще менше, 14-18. У мене є знайомі мясники і друг- інспектор мясокомбінатів.
Доречі в Канаді - нестача мясників,бо дійсно дуже тяжка робота. Багато запрошують із-за кордону, в тому числі з України по робочій візі, на 2 роки. І люди потім мають мождивість податись на статус. Так от, по робочі візі взагалі перші півроку платять 12 баксів ( агенство що привезло збирає процент)

Tetyana сказав...

Чесно скажу, через 5 хвилин як ти поїхав, у мене почалась паніка на рахунок мяса :). Але потім по пакету наклала Наталі і Маші. Вчора збирались біля вогнища з великою компанією(і яка їсть свинину), так я визвалась привезти шашлик :). Собі дещо приготувала і вже не так страшно.

Доречі півроку мясо зберігати не рекомендую, особливо розділене на куски, дуже сильно втрачається в смаку і якості.

Unknown сказав...

Ну, сподіваюсь вам хоч м'ясо сподобалось.

Своє я би не хотів тримати півроку, але що ж поробиш, більше ніж можеш не з'їсиш :)

Tetyana сказав...

Так, ще раз дякую, мясо хороше.