2012/05/10

Суворі будні ;)

 Якось так виходить, що в більшості я розповідаю куди ми поїхали, та чого цікавого бачили. А про суворе щодення якось не до вподоби бубніти та і не легко це - роз'яснити толком що до чого. Але дякуючи Наталці, яка прислала мені цей матеріальчик, і дякуючи творчим особистостям, з'явилась можливість донести до публіки цілий пласт інформації. :)

 Кому цікаво - прошу під стрілочку:









 А ще я іншим зовсім по-іншому, по-новому подивився на ті епізоди серіалу "Наша Раша" де фігурують Джамшут і Равшан. Я маю на увазі мовно-комукативний аспект :))
 От подивіться - граматика, вимова - все наше :))) єдина суттєва різниця, я на роботі все-таки стараюсь і на мене не кричать :))


1 коментар:

Vitalii Tsybulnyk сказав...

Про туфли очень хорошо, особенно выпускные/свадебные