2015/08/11

Чому я не хотів би жити в Канаді

 Кілька років тому, починаючи з моменту, коли думки про переїзд до Канади тільки зріли, а потім під час того, коли докумети на іміграцію були вже подані, а результати ще невідомі, я перелопатив силу силенну матеріалів про Канаду. Найбільш цікавими джерелами були блоги, подібні до мого, а також форуми (наприклад, Чемодан).

 Так от, то там, то сям траплялися досить негативні відгуки про Канаду. Ну от, наприклад  - ось тут, або тут, ну і т.д., можна багато знайти.


Само собою, такі записи викликають багато обговорень, дискусій і нічних страхів(для потенційних іммігрантів). Я думаю, що я теж дозрів до подібної рейтингової теми. Для того, щоб вона була ще більш рейтингова, я дав цьому посту назву із дещо перевищеним наголосом. Насправді, це не зовсім "я не хотів би жити в Канаді", а більше - "що мені в Канаді не зовсім подобається".

В зв'язку із скандальністю теми, не розраховуйте на особливу об'єктивність - я просто висловлю своє бачення недоліків, яке базується на проживанні в південній частині Онтаріо, в Торонто і околицях. В інших частинах Канади, справи можуть суттєво відрізнятися як в гіршу, так і в кращу сторону.
 Знов таки, часто критика базується на порівнянні із чимось іншим. Мабуть, мої порівняння беруть за базу мій досвід проживання в Україні довоєнних часів (до 2011 року). Так що справи в Україні теж могли змінитися в гірший чи кращий бік.

Отже...

 Почнемо з погоди. Я приїхав в Канаду в середині місяця лютого. Сніг, зараза, падав мало не щодня і серйозні холоди тягнулися мало не до травня. Потім, протягом двох днів було вирішено перемкнутися на літо і настала теплінь. 
 Так трапляється майже щороку, - зима тягнеться довго і нудно, весну практично пропускаємо, а потім чудове літо і надзвичайно гарна та комфортна осінь, майже до початку грудня. 
 Рік від року бувають варіації, але в цілому все це дуже схоже на український клімат. Хоча, в Україні теж бувають серйозні снігопади, але більш спорадичні. А тут сніг методично присипає і присипає, і присипає... Ті хто живуть північніше - в провінції Квебек, потерпають від зими ще більше. Я недавно десь бачив, що більше мільйона канадців мають будинки у Флориді. Ну, не дивно - мабуть вони тікають туди на зиму.

Якщо серйозно, підсумовуючи - погода як погода, при нинішньому рівні цивілізації, можна жити і в пустелі, як в Дубаї.

Для підтвердження викладу кілька своїх старих фоточок на тему погоди:





Немає коментарів: