2012/06/21

Про футбол

 Хоч у нас тут Північна Америка і присутні всі ці незрозумілі крікети, бейсболи, керлінги, гольф в великих кількостях, а футбол - це взагалі не футбол, а соккер, але я був здивований наскільки все-таки тут активно підтримується наше Євро-2012. В барах трансляція, на вулицях афіші, на машинах прапорці різних європейських країн-учасників, а в понеділок, після обіду, навіть застрелили італійського мафіозі.
 Ну і навіть я сам, по українських мірках взагалі не вболівальник, але по місцевих дуже так навіть нічого. Принаймні я вивішав в себе на запасному моніторі таблицю турніра і начальство боялось заходити в наш кубік в години, коли грала Україна. :) До речі, зі мною в кубіку ще ж сидь і француз, який спочатку від футболу морозився, але й він потім загорівся, особливо в день, коли ми грали із Францією. Ми з ним тоді цілий день перекидались колкими зауваженнями стосовно гри і команд. Після гри, однак, кололо більше в мою сторону :)
 Іншими словами, при тому що до споглядання футболу я відношусь в цілому прохолодно, але цього разу я пошкодував, що не мав нагоди стати в один ряд із нашими вболівальниками і підтримати нашу збірну:

 А ще я граю в аматорському футбольному турнірі з командою, яка сформувалась в нас роботі і після п'яти чи шести ігр, які ми з перемінним успіхом, продули вчора, нарешті, виграли з тим самим "українським" рахунком 2:1! Україна, ми з вами!

4 коментарі:

Tetyana сказав...

А пропорців українських багато було на машинах?:)

Unknown сказав...

Було, але відносно небагато. Тобто, арифметично відносно кількості країн, що прийма.ть участь в іграх десь приблизно вірна кількість, але хотілося би більше :)

Unknown сказав...

До речі, якщо хто не розпізнав, то на фотці мій кум Микола, його брат, батько і т.д. родина з Старого Лисця :) ...чим я надзвичайно пишаюсь :)

Tetyana сказав...

О, дійсно, а я Миколу не одразу пізнала :).