2011/05/14

Плани на вихідні

Я тут вже взагалі втягнувся в режим - на роботу, додому, в магазин за продуктами. :)
На роботі все-більш менш утряслось з обох боків - тобто я вже звик до експлуатації мого організму з одного боку, а в офісі вже якось майже прийняли мене в колектив і розглядають як цінного співробітника з другого боку. Потихеньку почали видавати мені явки і паролі, втягувати в виробничий процес і т.д.

Але ж я сюди не гроші заробляти приїхав, а ніби як жити... і жити хотілось би не гірше ніж раніше, а інакше чого було воду каламутити? :)
Іншими словами, щоб смачна вечеря не стала єдиною розвагою в житті, треба якусь активність проявляти. Таким чином, завтра ми з компашкою розпихаємось по машинах і їдемо не куди-небудь, а в столицю. Оттава, яка, до речі, тут звучить з наголосом на першу букву, а не оттАва, як в нас, є другим по величині містом в провінції Онтаріо і четвертим по величині містом в Канаді. Свою канадську історію це місто почало, смішно сказати, в 1800 році, що по європейських мірках недостойне навіть історією називатись. :) Правда там раніше жили аборигени, але то ж дикуни були, кому цікаво де там вони фігвам встановили і вогонь запалили?... тому то не рахується :)

Одним із етапів підготовки було планування - що ж ми там робитимемо. Я вже пару разів тим займався, коли ми неодноразово подорожували по Україні і то було цікаве і важке заняття. Тут же мене чекало розчарування. Я вже писав тут в блозі, що в Канаді незвично для мене розвинуті некомерційні і державні веб-сайти. Стосовно міст, та сама фігня. З кількох кліків я потрапив на сайт www.ottawa.com і всі мої дослідження на тому закінчились. Там детально описано чим туристу в місті Оттава зайнятися, де зайнятися і коли це зробити найкраще. Потрібні музеї, ось Вам список музеїв із посиланнями на їх власні веб-сайти, які в свою чергу також містять всю необхідну інформацію, починаючи від годин роботи, опису галерей і закінчуючи запевненнями, що на території присутні зручні парковки і , також, все обладнано для зручного доступу інвалідів.
Та там і не тільки для туристів інформація, там навіть написано чим зайнятись тим, хто там і так живе, - описані пішохідні маршрути для підтримання форми і здоров'я, найближчі виставки і ярмарки і т.д. і т.п.

На вихідні обіцяють непрохідні дощі і непогоду, але ми це подолаємо. Детальніше як це все пройшло, розповім вже на наступному тижні. Звичайно з фотками, а то може і з відео :)
Все, пішов мастити бутерброди і заряджати фотоапарат.

2 коментарі:

Tetyana сказав...

ну і де розповідь? :)

Unknown сказав...

В чорновиках пока :)