2011/06/03

Соточка

В нас сьогодні знов ювілей - 100 днів в Канаді. З цього приводу по дорозі додому купив у китайців три фунтових коробочки полуниць за $5 і трохи яблук. Чим не гулянка? Прийшов додому, відкрив холодильник - там стоїть ще три коробочки полуниць і торбинка з яблуками. Наташка прикупилась. Отак ми тут розважаємось :)

---
Був сьогодні на цікавій співбесіді. Мабуть найприємніша співбесіда за весь час - дядько, менеджер з розвитку, без зайвих понтів і питання в основному задавав не на тему які я розумні слова зі світу ІТ -технологій знаю, а прикольні питання на тему вирішення реальних проблем, хитрі задачки і т.д.

---
Погодка в Торонто, до речі, дуже тепла і приємна встановилась. Особливо ввечері, теплий свіженький вітер. І ще я помітив що гуси кудись масово летять. За один день бачив 4 чи 5 великих курликаючих ключі.

2 коментарі:

faust сказав...

Я чомусь думав що в Канаді більш мякіший клімат.. в нас жара (30-35 по Цельсію) на західній Україні вже місяць на вулиці, дихати немає чим а у вас там тільки потепліло..

Unknown сказав...

Хм, ну по-перше я тут сам перше літо - мій досвід ще нічогоне свідчить про погоду на рівні аж клімату. А по-друге і в Україні це не завжди так, що на початку червня така спекота. Буває що до липня дощі поливають.