2011/06/28

Магазин активного відпочинку



Я вже писав кілька днів тому, що ми з Натахою їздили в досить віддалений торговий комплекс, шукали шАри :)
Так от, окремої теми заслуговує один магазинчик в тому центрі, по якому я трошки побродив. Магазин цей присвячений активному відпочинку, називається Outdoor World і вразив він мене конкретно.

Джерело: 20110612 Outdoor world






По-перше, в ньому настільки потужно зроблене оформлення, що по ньому можна ходити як по деяких музеях краєзнавства:
Джерело: 20110612 Outdoor world

Джерело: 20110612 Outdoor world


А по-друге, він таки дійсно великий і там, мабуть, можна купити все, що стосується полювання, рибалки, туризму, екстріму, спорту і т.д.
Ціни там, звичайно, не такі дешеві, як наприклад в Canadian Tire чи Wallmart, в яких також можна купити палатку чи вудку, але після цього магазину розумієш де продається "попса", а де фанати своєї справи :)

Джерело: 20110612 Outdoor world

Наприклад, саме в цьому магазині я забрів в такий відділ, де зрозумів, що в Канаді досить сильно розвинуте полювання і не лише класичне, а з луками і арбалетами:

Джерело: 20110612 Outdoor world

Два ряди із стелажами, на яких розвішані різноманітні специфічні наконечники для стріл - на птицю та на оленя, саморозкидні, глибокопроникні, смертоносні, закручені і нарізні - переконали мене, що до справи тут підходять серйозно. В магазині є майстерня, де покупцю допоможуть налагодити, поремонтувати чи просто потугіше натягнути лук. Деякі луки можна потримати в руках, чим я, звичайно, скористався... :)
Між рядами, де продавались різноманітнох форми ножі, я випадково почув розмову двох відвідувачів, які з серйозним виглядом обговорювали який ножичок краще себе зарекомендував для зняття шкіри в умовах лісу. Бррр... :)

А ось окремий стенд, який я спочатку сприйняв за якісь чудернацькі гойдалки чи що...
Джерело: 20110612 Outdoor world

А потім вже побачив, що це такі верхові засідки:
Джерело: 20110612 Outdoor world

Коротше, все це звучить як реклама, але в такому магазині хочеться вибрати собі якесь таке хоббі прямо тут і зараз. :)

Немає коментарів: