2011/10/05

Канадська рутина

Окрім тих перших вражень, які я написав про свою роботу, мабуть, не менш важливе значення мають другі враження і, враховуючи що завтра буде вже 4 тижні як я тут працюю, я вже можу висловити якісь сформовані думки.
 Ну і взагалі, розповісти, як живеться... :)




 Як я вже багатьом розповідав - на роботі мені працювати не дають. Мене, як то кажуть, влаштували, нагодували, платять зарплату і зрештою залишили мене наодинці з гіпотетичною задачею - вчитись. Воно, ніби-то, задача благородна і всі з нею стикаються при приході на нову роботу. Але в даному випадку відсутньо багато важливих для ефективного навчання елементів. По-перше, говорячи загальними термінами, немає ні вчителя ні навчальної програми. А це означає, що на даному етапі немає ні сторонньої оцінки накопичення знань, ні чітко визначеної кінцевої мети. А це, в свою чергу, привносить певну невпевненість в правильності вибраного напрямку, достатньому темпі навчання і т.д. Звичайно, все не так уже й безконтрольно - я задаю питання, мені намагаються відповідати, час від часу вдається вирвати собі якусь дрібну реальну задачку, знайти причину баги і т.д. По-друге, цей час "навчання", судячи з усього, розтягнеться на неймовірно довгий строк (аж до січня, згідно деяких даних). А це, знов таки, означає, що якщо учень вибрав невірний напрямок, то за довгий проміжок часу він може зайти зовсім в неправильний ліс з неправильними бджолами. :)
 Ну так, дочитавши до цього ви подумали - "він знову грузить сам себе без причини". Ок, розвіюю Ваші підозри - не дуже я себе "гружу", просто виплескую свою потребу понудити в аналізі ситуації. ;) Насправді все гаразд, - вчусь, вливаюсь по чуть-чуть в колектив, мрію про перспективи. Коротше, всім би ще такі проблеми як в мене :)

  Зате, потрошки починаю звикати до порядку і стабільності, виходити із провулку Зашуганості на проспект Впевненості, який веде до площі ім.Розслабона. Серед іммігрантів це, мабуть, називається - оканаджуватись.

От вчора зробив два хороших діла. 
 По-перше, заплатив за преміум-версію онлайн-сервісу домашньої бухгалтерії - HomeMoney.ua Я вже згадував про них, коли розповідав про сімейний фінансовий облік. Насправді, преміум-версія мені не дуже то і потрібна - безкоштовний варіант цілком задовольняє мої потреби, але я користуюсь їх сервісом вже майже рік, бачу що хлопці стараються, роблять гарну справу і роблять її непогано. При цьому не жлобляться і не "ріжуть" права безплатних користувачів, за сервіс просять цілком резонну суму.
 По-друге, мене трішки дістала ціна/об'єм мого домашнього інтернету від "Роджерс" і я подзвонив до них, щоб запитати чи можна відмовитись від подальшого користування їх послугами по причині - дорого і мало. Як виявилось, вони там якраз сиділи і чекали мого дзвінка, щоб запропонувати мені спеціальну знижку, яка дасть мені змогу при тій же щомісячній ціні отримувати в 6 разів більше трафіку з вдесятеро більшою швидкістю. Мене їх пропозиція задовольнила і зміни в моєму обліковому записі були зроблені негайно. :) Насправді, я був на 90% впевнений, що вони будуть готові поторгуватись зі мною. Це одна із канадських фішок - торгуватись можна майже кругом, навіть в таких серйозних і гігантських конторах, як "Роджерс".

Отак-от, потроху оканаджуюсь. :)

До речі, в нас наступні вихідні ознаменовані тим самим, чуваним із мериканських фільмів святом - Днем Подяки. Це офіційне свято і понеділок навіть буде вихідним днем. Буду прислухатись до організму - чи не оканадився вже він настільки, що пекельно захочеться індички.

1 коментар:

faust сказав...

ну навіть не знаю відносно твого оканаднення але печену індичку справжньому українцю і так не гріх любити )))