2011/10/15

Фестиваль української культури

 В Торонто ж регулярно проводиться багато етнічних фестивалів. Пару місяців назад я розповідав про фестиваль Греції, який мені сподобався їх національними танцями. Звичайно ж є і український фестиваль і проходить він на початку вересня якраз недалеко від того місця де ми живемо.




Як і належить сумлінним українцям, ми туди сходили.  В основному, фестиваль, як і більшість торонтівських фестів, зводиться до куштування національної кухні, музики і танців. Щодо музики, то в основному приймали участь канадські самодіяльні колективи, що співали запальних та популярних пісень. Звичайно, основна радість від того припадала тим українцям, що вже давно покинули рідні землі, але й молодь не відставала:

 

 Стосовно ж національної кухні, яку ми також спробували, то було організовано досить непогано - були смачні вареники з картоплею, тушена капуста, голубці. І навіть, як виключення, наливали чернігівське пиво (по $7 за пляшку) прямо на вулиці в цілком українському стилі - багато і за стоячими столиками. Однак, все-одно відгородили ту територію де люди пили пиво металевими загорожками, як мітингуючих :)


День видався дуже холодний, як для початку вересня, і на жаль не дуже добре видно мою вишиванку. Але були такі, що не боялися ні холоду ні-чого:


Ближче до вечора ми навіть зустріли хлопців-бандуристів, які намагались трошки підзаробити:


Цвяхом музичної програми мав стати Фома із своєю групою "Мандри", але я не дочекався, а хто дочекався, то кажуть, що було якось трошки не дуже...
Для мене фестиваль особливо відзначився тим, що Саньок подарував мені значок у вигляді тризуба, для наклеювання на авто і тепер корма моєї "рокети" прикрашена національним гербом.

2 коментарі:

faust сказав...

Супер стаття, досить цікаво люди організовують фестивалі укр. культури в Канаді.

З.І. Непогана шкурка в блозі, помітив і оцінив ;)

Unknown сказав...

Дякую.
Стосовно дизайну - то треба ж щось міняти час від часу :)