2012/02/22

День Сім'ї та мої вихідні


 Останні вихідні в нас були з трьох днів бо в понеділок ми мали, недавно введене в Онтаріо, провінційне свято - День Сім'ї. Мені поки що дивно сприймати, що деякі свята можуть бути в одних провінціях і їх зовсім немає в інших. Так День Сім'ї давно був в провінції Альберта (1990р), потім його ввели в Саскачевані(2007) і лише в 2008 він прийшов в Онтаріо. Іншими словами - провінції тут мають більше різниці ніж українські області.



 Взагалі я останнім часом відмічаю, що в неділю ввечері я підбиваю підсумки - чи добре я провів ці вихідні. Добре - це значить з користю в тому чи іншому розумінні. Більшість вихідних, на жаль, потрапляють в категорію бездарно проведених. Це коли нічого корисного зроблено не було, було мало прочитано, в хаті ні разу не прибрано та ще й витрачено купу грошей на неясно що, а в неділю перед сном відчуваєш себе стомленим... Одного лише прибирання чи великого прання, однак, недостатньо щоб вихідні вважались вдалими. З іншого боку, якщо навіть нічого особливо корисного не зроблено, але при цьому вдалось поспати вдень додаткових 3-4 години, то все одно є позитивне відчуття, що вихідний день пройшов не задарма. :)

 На цих вихідних було зроблено досить багато позитивного, але і негативу вистачає. З позитиву - я сходив на урок англійської мови (розмовний гурток), ми відвідали галерею мистецтв (безкоштовні квитки від бібліотеки Торонто), використали давно куплені квитки на пейнтбол (не сподобалось - мене вбивають, а я нікого), я ходив грати футбольчик, було навіть прання (але не встигли попрасувати), купив якихось продуктів (правда з продуктами купилось трошки пива) і хозтоварів, нарешті прикрутив два додаткових гачка для рушників в ванній кімнаті... непоганий список! З негативу - не поспав толком, не поїхав на лижі(давно планую, а ніяк), мало почитав книжки (книжка по програмуванню, а не моя улюблена фентезі), після пейнтболу зайшли в All-you-can-eat і нажерлись як свині, не ходив у спортзал...
 Коротше, ці вихідні, мабуть, можна класифікувати, як нейтральні з відтінком позитиву. Хоча поки я не виписав те все, то думав, що справи дещо гірші. :)

1 коментар:

faust сказав...

За лижі можу сказати що дарма не знайшли час :)) Я буквально годину як приїхав з наших рідних Карпат де весело провів 3 дні насичених лижним катанням та пречудовою гуцульською банькою (шашлички, винце від справжнього вуйка з гір ;) та всіляких чайочків із запашних трав....)... від такого відпочинку важко відмовитись, ми з дружиною просто в захваті..
З.І. Величезне та сердечне дякую нашим друзям які нас потягли за собою в цей насичений та веселий відпочинок :)
Одним словом.. невідмовляйтесь від такого задоволення якщо є можливість по справжньому відпочити..