2012/06/29

Прикольна фішка

 Взагалі, не дивлячись на загальний високий рівень благоустрою, Канада рідко радує якимись хитроумними високотехнологічними видумками. Ніхто особливо не хоче, як в нас кажуть, "крутитись" і народ в розслабоні роблять як простіше, як принято протягом десятиліть.
 Аж раптом, на днях, я був здивований цікавим сервісом. Подав я в онлайні заявку на видачу мені крутої кредитної картки в контору, яка хоч і потужна в смислі кредитних карток, але працює майже виключно завдяки онлайн-сервісу. Тобто, фізичних відділень-офісів для прийому клієнтів взагалі майже нема. Ну і вони мені на другий же день телефонують і повідомляють, що судячи з усіх параметрів я нібито непоганий хлопець, але чомусь згідно всесильної Бази Даних в мене кредитна історія розпочалась лише близько року тому назад. Сказано це було з таким тоном і смисловим навантаженням, з якими в фільмах, зазвичай, викривають замаскованих представників позаземної цивілізації. Я звичайно підтвердив, що я "інопланетянин" і прилетів в Канаду лише рік тому, отже і кредитна історія ще недовга. 

 В результаті, мені таки підтвердили видачу кредитної картки, але, вибачаючись, сказали, що відправлять мені на мою адресу запит на якісь там документи, які би підтверджували мій офіційний стан в Канаді і взагалі моє існування, як гуманоїда. :) Я ще подумав, тю, дали би адресу і перелік документів - я би їм вислав копії з підписами і т.д.

 Тижня через півтора, отримую я повідомлення, що мене на пошті чекає "подарунок". Приходжу, а мені під пред'явлення документа і під підпис видають лист від цієї картокової контори. Я знов подумав – от, блін, це треба було мені бігти на пошту, щоб отримати цей нещасний лист з інструкціями про те куди і які документи відправити. Відкриваю цей лист, а там написано, що отримавши цей лист, я мав пред'явити ідентифікаційний документ на пошті і, таким чином, я затвердив свою дійсність. Канадська пошта далі, автоматично передасть повідомлення про мою дійсність в їхню систему і мені, як цінному клієнту, більше нічого робити не треба лише чекати на свою кредитку.

 Ніби нічого складного, але я раніше такої схеми не зустрічав - просто і ефективно, мені сподобалось. :)

2 коментарі:

Andey сказав...

А кажуть амерікоси не винахідливі ))

Andey сказав...

А кажуть амерікоси не винахідливі ))