2012/08/03

Півострів Брюса

У нас тут, як і в Україні, майже весь липень стоїть страшенна спекота і, навіть при наявності кондиціонерів і прохолоджуючих напоїв, організм намагається не робити зайвих рухів, а мозок боїться перегрітися. Проте, я намагаюся таки виконувати дану собі обіцянку і це використати літо для того, щоб максимально поїздити по околицях, подивитися місцеві красоти. Адже минулого літа я був ще в Канаді зовсім "свіжачком" і працював на роботі із шестиденним графіком, а Наталка не працювала тоді взагалі - тому те літо пройшло в більш економному режимі, під стать нестабільному фінансовому положенню.
 Отже, на останніх вихідних, ми з друзями поїхали в чудове по своїй природній красі місце - півострів Брюса.

Далі трохи коментів і пачка фоток.

Для поїздки, до речі, ми орендували великий автомобіль Chevrolet Malibu, який, не рахуючи бензину, обійшовся нам всього десь $110 за три дні. Три дні, звичайно, нам було не потрібно, але так було зручніше, щоб мати можливість виїхати рано вранці і не поспішати назад. В будь-якому випадку в розрахунку на 5 чоловік це дуже хороша ціна.

Отже, поїхали:

Один із характерних краєвидів при поїздці в тому напрямку - поле вітряків. Їх там сотні, мабуть:

І взагалі краєвиди дуже такі мирні:

Не обійшлось без традиційного піт-стопа в канадському Tim Hortons:

Першим пунктом в маршруті значились так-звані печери Крейга. Це тонізуючий пішохідний маршрут десь на годинку. По маршруту гарний ліс і цікаві печери:

Наскільки я зрозумів, цей маршрут, то чийсь приватний бізнес. На його початку стоїть будка з спеціально «обученим» дядьком, який за $10 дає підписати папірець, що він не відповідає за здоров'я необережних туристів і ще видає кожному палицю, яка потім може бути в нагоді при подоланні крутих стежок:

Самі печери таки дійсно досить прикольні, хоч там нема куди далеко залізти вглиб:

Наступним пунктом мало бути не менш гарне місце під назвою Cyprus Lake, але на в'їзді стояла дівчина-рейнджер і завертала всіх відвідувачів по причині того, що парк був переповнений на той момент. Тому ми спочатку поїхали на пункт із кодовою назвою "пляж", на Кіпрське озеро вирішили заскочити по дорозі назад.

Пляж був на стороні Georgian Bay, який відомий своєю холоднючою водою навіть влітку.

Правда, холодна вода нас не дуже зупинила і пообідавши ми і покупались трошки і в волейбол на мілководді пограли:

Далі ми поїхали в містечко із якоюсь шерлок-холмсівською назвою Тоберморі (Tobermory). Містечко це знаходиться на самому-самому кінці півострова і з нього виходять кораблики на острова в складі національного парку Fathom Five. З фотографій і відгуків ми знали, що там, на островах, ну дуже гарно і можна побачити унікальні ландшафти, але виявилось що ми приїхали туди трошки пізнувато. Згідно розкладу ми могли би провести в тому парку менше години замість рекомендованих екскурсією 3-х. Крім того, кораблик на острів коштує десь $40 з чоловіка, тому не хотілось платити за неповний шматочок.

Але і прогулянка по місту нам теж дуже сподобалась. Місто дуже курортне, спокійне і розслаблене.

Вода в бухті така чиста і прозора, що так і хочеться приєднатись до качок:

Цю фотку я назвав "Тінь Зорро" :)

Ще там є маяк, один з 15-ти старих маяків на півострові:

Відмітившись біля маяка, ми таки подались на озеро Кіпр, яке обіцяло бути одним із найцікавіших місць на той і без того насичений день. І таки то була правда.
 На вході вже не стояла ніяка охорона і ми проїхали вглиб парку. В'їзд до парку коштує десь $12 за авто. Припаркувавшись в глибині, ми знову пішли пішохідним маршрутом, аж поки не вийшли до мальовничого місця, облюбованого місцевими кемперами для водних процедур.

Водичка, знов таки виглядала настільки чистою і прохолодною, що і ми не змогли відмовити собі в невеличкому запливі:

Потім продовжили наш маршрут вздовж скелястого берега. Місця там просто суперські:

Маршрут відзначений помітками на деревах і більш-менш обладнаною стежкою, але було таке, що ми трошки заблудились.

Зрештою, ми нагулялись і надихались досхочу і годин в 8 вечора відправились в зворотну дорогу. Дорога туди і назад до Торонто забирає трошки забагато часу, приблизно 4.5 години, бо основна частина шляху то не швидкісний хайвей із обмеженням 80км/год. Таким чином, вся подорож продовжувалась десь 18 годин і, якщо не враховувати, що ми не потрапили на острови, ми побачили мабуть 90% місцевих красот. Тобто, по хорошому, для тих хто їде туди вперше, бажано їхати з ночівлею, на два дні. Переночувати можна в мотелі - це приблизно $80 за кімнату, або в палатках на кемпінгу біля того ж таки озера Кіпр. Оренда місця під кемпінг буде коштувати приблизно $25-$30 за ніч.
 Вдалого Вам відпочинку! :)

5 коментарів:

Tetyana сказав...

Фотки супер!
Ой, ти не уявляеш як там тяжко забронювати кемпінг, да і мотелі теж, особливо дешевші на довгі вихідні, потрібно за кілька місяців наперед бронювати :)
А що це за печери Крейга? я там ніколи не була і навіть про них не чула.

Unknown сказав...

Ой, я трошки неправильно написав назву , насправді, то печери Грейга - Greig's caves. :)
Я думаю, що вони не дуже глобального масштабу місцина, але досить прикольно пройтися там. :)

Tetyana сказав...

Дякую. Може колись заїдемо, хоча здається це не саме хороше місце для дітей :).

Andey сказав...

А де Натаху погубив ? ))

Unknown сказав...

А вона сама погубилась :)