2012/08/25

GO

 В даному випадку GO - це не заклик, а компанія - "GO Transit". А GO Transit - це GO Train та GO Bus. Це транспортна мережа, яка досить ефективно покриває територію GTA (Greater Toronto Area)  і не тільки. Вони доставлять Вас на захід аж до Кітченера-Вотерлу, на північ аж до Баррі, до Гамільтона на півдні і до Ошави на сході. Доставлять швидко і ефективно... хоч і не задешево. :) 
 Їх карта виглядає майже як карта метро, але з тією різницею, що покриває вона сотні кілометрів в радіусі від Торонто.

 

 Якщо Ви живете в Торонто чи околицях - Ви знаєте що таке GO Transit. :)


 Оскільки я зараз живу без власного авто, то довелось мені, вперше після того, як я переїхав в Торонто, скористатись послугами цієї контори, а саме Go Train до Міссісаги(місто-супутник Торонто). Здавалось би, ну і що тут такого - покатався на "приміській електричці". Але справа в тому, що прокатавшись на ній і поспостерігавши за всім цим ділом я зрозумів, що GO Transit - це тепер така контора, яка страшенно впливає на життя людей. Не якийсь там простий вплив, типу як би мені краще добратись в суботу до дружбана в гості, а реально крупні життєві рішення. Базуючись на їх сервісі люди приймають рішення де купувати житло, люди будують свій щоденний графік на роки і десятки років, шукають відповідно розміщену роботу і т.д. Житло, розміщене в межах досяжності до станції коштує набагато дорожче. А деякі містечка взагалі розглядаються як потенційне місце для придбання житла лише тому, що там є станція GO Train. На мою думку - це круто. І це все - приватний бізнес. :)

 Кілька не дуже якісних фоток, які я зробив їдучи туди і назад.
Так виглядає типовий потяг GO Train. Пасажирські вагони двоповерхові; я, звичайно, катався саме на другому поверсі :)


Їдучи вздовж залізниці я бачив величезну кількість потягів і вагонів, що "припарковані" на запасних путях. Я не думав раніше, що в них такий величезний парк:



 Не зважаючи на те, що в вагоні не відчутно ні шуму ні особливих вібрацій, потяг летить дійсно швидко, обганяючи автомобілі на паралельній автостраді - це 100-120км/год.



 Звичайно, в будні дні, в години пік вагони щільно заповнені і, можливо, буває і тіснява. Але в своїй поїздці я оцінив чистоту, простір та комфорт:



 До Міссісаги я доїхав хвилин за 20-25, враховуючи 4-5 зупинок на проміжних станціях. Це десь 25-30 кілометрів відстані. Вартість квитка $5.35! Величезна кількість людей, які там живуть, розраховують на якісний сервіс цих потягів. За рік GO Transit перевозить 62 мільйони пасажирів і, в великій мірі, саме завдяки цьому невеличке село Міссісага зараз розрослось до 710 тисяч населення.
 А  ввечері, гуляючи вуличками цього "села", можна побачити, наприклад, публічні виступи акробатів, які влаштовують захоплюючі трюки під пісні Вєрки Сердючки (я не жартую):


 А на GO-станціях можна побачити отаких сяючих пасажирів бандюковатого вигляду :)))



2 коментарі:

Unknown сказав...

GO = Government of Ontario, це державний бізнес :)

Unknown сказав...

Хм, не знав, дякую. То я просто "Атлант розправив плечі" надивився :)