2012/09/27

Про роботу - річний звіт

 Про роботу я не писав майже від тих самих днів, коли я був окрилений тим, що мене прийняли в таку хорошу організацію. З тих пір, стосовно роботи, в мене було кілька моментів, що хотілось всім пожалітися, були й моменти коли хотілося похвалитися, але на щось цілісне ні так, ні сяк не вистачало. А тут якраз виповнилось рік, як я там працюю, тому треба би відчитатись.


 З одного боку, загальне своє враження я не змінив - фірма в яку я потрапив має дуже сприятливу атмосферу, принаймні для IT-спеціалістів. Колектив дуже приємний і потужний - є в кого повчитись і є з ким співпрацювати. В той же час я зовсім не помічаю якоїсь "давки" в тому плані що між собою і програмісти, і програмні менеджери, і керівники підрозділами спілкуються вільно і відкрито, ніякого "підсиджування" на моєму рівні я не бачу.
 За той рік, що я там працюю, обставини склались так, що я побував в кількох командах і, завдяки цьому, взнав більше людей та і себе в чомусь показав. В ході неформального спілкування я вияснив (хоча я і так це знав), що на етапі прийняття мене на роботу я не дуже вдало себе продав, можна сказати потрапив на роботу просунувши ногу в двері. Ну, хто мене знає, то може підтвердити, що із рекламно-презентаційними якостями в мене не дуже. Тим не менше, потихеньку освоюючись, я якось умудрився зарекомендувати себе з непоганого боку і, хоча я і не сяю як зірка, але пару разів мене вже і хвалили і, навіть, самовільно та позачергово зарплатню трошки підвищували. Ну, насправді просто дотягнули до того рівня, який я мав би отримувати, якби на співбесіді добре виступив. ;)
 Також, уважно слухаючи навколо та співставляючи інформацію, я зрозумів, що на цьому місці ще є куди рости і, при вдалому збігові обставин, можна навіть дорости до рівня оплати дещо вищого ніж середній по місцевому ринку праці. Це я веду до того, що при бажанні можна тут залишитись надовго. В принципі, я ще не бачив, що із нашого ІТ відділу хтось добровільно пішов - люди сидять по 5-8 років і задоволені. Можливо це лінь, а можливо і дійсно нема достойних альтернатив.
 Із свого боку, я намагаюсь собі не давати розлінитись, примушую себе пхати носа в нові області і т.п. Таким чином я вже встиг оголосити, що окрім чисто розробки в області Баз Даних я також готовий приймати участь в проектах, як .Net розробник. Часом я вже шкодую про те, бо доводиться сидіти над незрозумілим кодом по кілька днів і намагатись скласти слово "щастя", маючи на руках лише пресловуті літери "ж","п","а" та "о".  Але нічого, незважаючи на закостенілість організму, він таки з часом здається і починає розуміти заумні фішки місцевих архітекторів об'єктної моделі. 
 Стосовно загального навантаження, - після останнього перерозподілу команд нема як продихнути. Я все сподіваюсь, що справи підуть на краще, але от вже півтора місяці графік дуже напружений. Знов-таки, по буржуйсько-канадськи - ніхто з під палки робити не примушує, але є відчуття, що ти важлива частина команди і якщо будеш халтурити це відразу буде помітно і вся команда "просяде" в результатах. Це ще винен той самий пресловутий agile-метод. Хто не чув про такий - щасливий. :) Іншими словами, іноді приходжу додому, вечеряю і відразу замертво сплю аж до ранку. Ну, мабуть - це ще тому, що осінь трощить організм.

 Не дивлячись на те, що в цілому колектив приємний, але він при тому ще й багатонаціональний і трапляються  в ньому досить цікаві персонажі, із своїми специфічними мухами в голові, які варті окремого детального опису. Можливо колись в мене дійдуть руки їх охарактеризувати в письмовому вигляді.

4 коментарі:

Tetyana сказав...

пресловутий agile-метод. Хто не чув про такий - щасливий. :)

як я тебе розумію! agile для мене це матюк :)

Unknown сказав...

LoL! :)))

faust сказав...

цікава розповідь,дуже хотілосяб побільше почитати про твій колектив більш детальніше ну і взагалі якісь яскраві враження в робочий період на твій розсуд... :)

Unknown сказав...

Ну, як назбирається чергова порція, то відпишусь