2011/02/14

Гуд бай, офіс!

В цю п'ятницю був "ніби як останній" мій робочий день в офісі.
Ця остання моя робота була досить визначною для мене.
По-перше, я пропрацював там 6 років та 7 місяців. Це найдовший термін мого безперервного перебування у одного і того ж роботодавця.
По-друге, саме цей період містив найбільше змін в моєму житті. Як більш дрібних - типу придбання першого авто і т.п. так і всяких більш крупних - типу рішення поїхати в Канаду.

Коротше, мабуть як і всі, хто по-хорошому іде з роботи, я в пятницю виставлявся з найближчим колективом. Нам було так весело, що за весь вечір було зроблено лише дві фотки і то робились вони підряд. І то їх дві, завдяки веселому Лексику. Чому, зараз зрозумієте :)

Фотка номер раз:
Джерело: 20110211 Retired

Фотка номер два:
Джерело: 20110211 Retired

Звільняючись з роботи я зрозумів, що все-таки співробітники, найближчі колеги - це дуже спеціальні люди, яких бачиш/контактуєш принаймні 8 годин кожного робочого дня, а це дуже величезна частка в житті, враховуючи що ще годин 8 вилітає на сон, пара годин на дорогу, то виходить це більш ніж половина добового активного часу.
Коротше, дякую всім, хто формував незабутню робочу атмосферу, хто допомагав і заважав, хто давав хороші поради і підштовхував на нерозважливі вчинки. ;)

П.С. А ще вони мені подарували "жирнючий", "командирський" годинник на прощання! Окремо дякую! :)

Немає коментарів: