2011/02/27

Мобільний зв'язок

Станом на п'ятницю в мене назріла досить нагальна потреба у власному мобільному телефоні/номері.
На форумах і від друзів я вже давно чув, що з мобільними тут в Канаді далеко не так все прозоро і дешево, як на Україні.
Стосовно цін, то, наскільки я зрозумів, за останній рік цінипомітно покращились завдяки деяким операторам, які почали потихеньку демпінгувати. Але ціни все ще досить на високому рівні, порівняно з Україною.
Крім того, тарифікуються як вхідні, так і вихідні дзвінки. Такі послуги як автовизначення номера, можливість конференції і т.д. розглядаються як додаткові опції.
Ще одна хитрість - це те, що навіть якщо ти купуєш номер в якогось оператора, то отримуєш не загальний код(як, наприклад, 050 у МТС по всій Україні), а регіональний. Тобто в моєму номері, придбанному в Ватерлоо, закладений територіальний код Ватерлоо. Дзвінки із інших територіальних кодів тарифікуються, як "дальні". Знов-таки, якщо я переїду до Торонто, то швидше за все мені доведеться або поміняти номер, або принаймні перереєструватись на Торонтівський район.

Враховуючи всі ці хитрощі народ зазвичай підключається на контрактне обслуговування на безлімітні пакети, які коштують в середньому $25-$45.

Я, поки що, вирішив взяти пакет типу українського "препейду" у оператора FIDO. Це вважається ніби як молодіжний оператор, як в Україні "Джинс". В мене є місячна абонплата $10.75 і далі всі мої дзвінки, вхідні і вихідні, коштують $0.1 Коли я вже знатиму де я житиму, матиму банківський рахунок і т.д., то також, напевне, підключусь на якийсь безлімітний контракт.

Немає коментарів: