2012/03/04

Ще жменька особливостей



 Незважаючи на близькість і спорідненість до всіма шанованої супердержави - США, Канада досить сильно відрізняється і, місцями, намагається відрізнятись. Звичайно американці частенько не упускають нагоди підколоти селюковатих північних сусідів.

З останніх фішок, які ми побачили в американському гуморному серіалі...
 1. Приблизний діалог між американськими підлітками:
     - Якщо ми не знайдемо його то мені доведеться тікати жити в Канаду!
     - О, я сподіваюсь ти любиш платити податки...

    Про оплату податків по-канадськи я розповідав в одному із своїх постів :)



 2. Діалог в мерії міста, жінка прийшла просити поставити знак стоп на перехресті неподалік від її дому, заради безпеки. Чиновник не погоджується:
    - Якщо ставити знак СТОП на кожному перехресті де цього хочуть домогосподарки і пенсіонери, то в що перетвориться місто?! Поїдьте в Канаду і подивіться, що з того вийшло!

 Взагалі, звичайно, вони тут помішані на безпеці і дітях. А якщо мова йде про безпеку дітей, то механізм взагалі потрапляє в резонанс. З іншого боку, вони часто дуже безтурботні, звикши до безпеки. Та безтурботність частенько сильно межує з розгільдяйством.
От на днях, поштар доставляв мені бандерольку (мобілку, замовлену по інтернету) і не заставши нас вдома просто залишив пакунок під дверима квартири... А я ввечері просто прийшов додому і знайшов той пакунок під своїми дверима... :)

 А от ще із останнього... Моя спроба привітати всіх з першим днем весни 1-го березня наткнулась на повне нерозуміння. Ні, ну я розумію, що офіційно тут весна починається 21-го березня, але зовсім не сприймати, що березень це вже весінній місяць...

3 коментарі:

Alla сказав...

Про канадцев... Помню когда жили в Ванкувере и смотрели американские ситкомы с стёбами над канадцами, так обидно было, типа ну чё так американци не любят канадцев, я даже страшивала это у местных преподов-канадцев с кем английский учила, но так и не нашла ответа. Все улыбаются, да и всё. Это похоже исторически сложилось что ли, какое-то отношение... постоянно стебаются над акцентом и вежливостью. Что-то в этом есть, но надо прожить тут всю жизнь что б прочувствовать это до глубины души

Unknown сказав...

:)))
О, нарешті я дочекався, що американці відкоментились (і навіть не вставили прикола про канадців).
Ну, тепер можна далі продовжувати блог писати :)

Unknown сказав...

До речі, я думаю в нас приблизно та сама фігня між Україною та Росією. :)