2012/03/14

Напишу хоч про погоду

  В мене зараз весняно-розгільдяйський період тому навіть в блог нічого не пишу :)

 Для тих, хто не в курсі - в нас тут насправжня весна наступила, хоча і зими-то толком і не було. В неділю я чув по радіо, що був побитий рекорд по температурі в цей день року. До того максимум було десь +15 градусів Цельсія в 1977 році, а цієї неділі впевнено перевалило за +16С.
 Я боюсь накаркати, але найближчі прогнози поки що обіцяють тільки покращення. Приміром, сьогодні в прогнозі я побачив прогноз +22С на наступну неділю!
 В цілому, сонечко світить і настрій позитивний. :)

3 коментарі:

faust сказав...

Частіше пишіть шановний, бо ми начинаємо хвилюватись чи все гаразд на чужині ))

Це як в анекдоті де чоловік програміст а дружина сисадмін :
Ч. - Щось комп глючить...
Д. - Ребутни
Ч. - ОК.
..... через годину...
СМС для чоловіка на мобілку : Любий з тобою все гаразд ? Бо я вже годину тебе не пінгую...

Alla сказав...

Завидно то как, Торонто и Нью Йорк +20, а с этой стороны максимум +5 с дождями. Последняя неделя вообще странная была: погода сменялась каждые 2 часа от снежной бури до летнего солнца! Можно зайти в магазин летом, а выйти зимой или наоборот :) В итоге на работу носим чемодан с зимними перчатками, шапками, зонтами и солнечными очками :)

Тешет только одна мысль - вот настанет лето, у всех будет жара +40, в Сиетле комфорт +25 :)

Unknown сказав...

Ну-ну, ще побачим що там буде літом - не кажи гоп поки не перестрибнула :)

**

Анекдот прикольний. Наташка спитала що таке пінгувати :)