2012/10/09

Вікно в Америку

 Не пройшло і місяця з моменту, як я отримав візу в штати і от вже випала мені оказія перетнути так суворо захищений кордон "нового світу". Мій сусід, Назар, як виявилось великий знавець і фанат військово-історичної теми. І от, він зібрався їхати на тематизовану виставку-ярмарок The Max Show, яка проходить в Пітсбурзі, штат Пенсільванія. Сам я в історії ні бум-бум, але напросився в супутники, щоб, таким чином, пройти перші процедури проїзду в США, а саме - отримати так-звану форму I94 - папірець, який видають тим, хто заїжджає в штати по візі. Далі, протягом півроку, маючи цей папірець, можна проскакувати кордон зовсім швидко лише показавши його і візу в пашпорті.


 Виїхали ми в п'ятницю ввечері. Автомобільна черга на кордоні була невелика, але в залі, де мене мали "допитувати", чомусь було дуже багато людей і ми провели там десь годину до того, як я почув як мене покликали до одного з віконець - "сЕргій фром юкрейн!" :) Інтерв'ю було недовгим і простим - куди їдеш, чому, чи надовго, звідки знаєте один-одного... та і все - "велкам ту зе юнайтед стейтс".
 Був якраз час повечеряти і я продовжив своє знайомство із Америкою одним із класичних способів:

Далі було ще майже чотири години дороги і ми зустрілись із ще одним Назаровим товаришем в готелі, де і переночували бюджетно (троє в одному номері). А вранці вирушили на виставку, де зібралась сила-силенна колекціонерів із своїми товарами, в основному на тему першої та другої світових війн. Такої кількості старої зброї, мундирів і свастик я не бачив за все життя :)


Ціни на деякі речі, примушували мене дивуватись і нерозуміючи кліпати очима. Якась тряпчана нашивочка на комір легко коштує $750, а от, наприклад ця каска, завдяки своїй рідкісності, коштує $1200 :

Ще кілька фоток з виставки-ярмарку:













 Загалом, якщо говорити про США, то я не побачив там чогось дуже особливого - все досить схоже і на Канаду. Мабуть це тому, що територіально цей штат і Онтаріо дуже споріднені - схожі пейзажі, схожі автомобілі, схожий спосіб життя.



 По дорозі назад ми заїхали в Duty Free біля кордону. Ціни на алкоголь там значно нижчі, ніж в Канаді. Наприклад, пляшка джину чи текіли, які коштують в канадському lcbo близько $30, там можна купити за $15-$20. Решту речей, які зазвичай бувають в таких Duty free магазинах я роздивитися не встиг. Ще, що я зрозумів, що їдучи в Штати на шопінг бажано провести там принаймні 48 годин, тоді з'являється право провозити через кордон звичайні для митниці об'єми алкоголю (до 1 літра), тютюну і тому подібного. Дозволяється неоподатковано ввозити інших придбаних товарів на суму до $800. Для тих же, хто був поза межами Канади менше 48 годин обмежень значно більше.

 Отак я побував в США і побачив ще шматочок світу. Сподіваюсь, що скоро мені випаде якась цікава нагода відвідати їх визначні місця і поділитись враженнями.

Немає коментарів: