2012/10/24

Zombie walk

 Поодиничні екземпляри, котрі ще свіжі, а деякі вже добряче підгнивші, почали зустрічатись ще в метро, навіть на іншій гілці, а по мірі наближення до епіцентру ставало все більше зрозуміло, що цього разу зомбяків нахлине дуже багато... :)
 


 Цю фотку, яка всім так сподобалась на "фб", зробив мій товариш - Женя, він і ще Макс, надійно прикривали мою спину від особливо буйних ходячих трупів, так що тепер я знаю - з ними і в розвідку не страшно піти. ;)
 Як ви вже зрозуміли - зомбі не справжні, але дуже старались :) Насправді, крім того що деякі костюми і грими були дійсно вражаючими, мене вразило скільки народу виявляє ентузіазм і приймає участь. І, головне, не тільки підлітки та безбашенна молодь, а і всі вікові категорії - 5-10-20-30-40-...-70...

 Далі пару фоток і посилання на всі галерею веселих трупачків. В принципі, хто дуже вразливий, то краще і не дивитися :)




Весь альбомчик - тиць...

І ще посилання на пост одного мого знайомого, який і фоткає краще мене і невеличкий екскурс, що до чого, написав - тиць...

Бережіть здоров'я! :)

4 коментарі:

Tetyana сказав...

супер! у нас в місті все набагато скромніше :(

faust сказав...

а все почалось з серіалу "Ходячі мерці "... перший сезон подивився а далі якось сюжет став ну дуже банальним.. хоча ці мітинги мене цікавили.. досить класно і цікаво..

Andey сказав...

А ходячі мерці основані на I am legend - книжці доволі старій

Andey сказав...

P.S. Кепка тобі личить )))